بازدید 18080

واکنش رامبد جوان به بی عدالتی «خنداننده شو»

کد خبر: ۷۰۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱ 13 June 2017
در برنامه شب گذشته خندوانه در قسمت «خنداننده شو» اتفاقی افتاد که باعث واکنش تند مخاطبان و کاربران فضای مجازی شد و به دنبال آن رامبد جوان به انتقادهایی که از او شده بود پستی در اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش جام جم آنلاین، در برنامه شب گذشته مرحله نهایی مسابقه «خنداننده شو» برگزار شد و در این بین رفتار رامبد جوان در هنگام رای گیری با واکنش های بسیاری در فضای مجازی همراه بود.
 
از 16 نفری که در طی شب های گذشته استند آپ خود را اجرا کرده بودند، 10 نفر با رای مردم به مرحله بعد راه یافتند و به 4 نفری که کمترین رای را بدست آورده بودند، مجددا فرصتی داده شد تا یک اجرا داشته باشند و تماشاگران داخل استودیو به آنها رای بدهند.

از این 4 نفر، 2 نفر از گروه رامبد جوان و 2 نفر از گروه اشکان خطیبی بودند که استندآپ های خود را اجرا کردند. در این میان رامبد جوان از تماشاگران حاضر در استودیو خواست به علت اینکه از گروه های دیگر (شقایق دهقان و حسن معجونی) 3 نفر به دور بعدی راه یافته اند، یک نفر از گروه او و یک نفر از گروه اشکان خطیبی را انتخاب کنند تا گروه های آن ها هم 3 نفری به دور بعد راه پیدا کنند.

این حرکت با اعتراض زیادی همراه شد و رامبد جوان در واکنش به این اعتراضات در پست اینستاگرامش نوشت:
 
 

سلام عزیزان.
نکته ای رو با هم مرور کنیم.
ما در طول عمر و زندگیمون نقشهای مختلفی ایفا می کنیم و در هر کدوم قوائد مختلفی رو باید رعایت کنیم.که قطعا توضیحش لزومی نداره و برای هممون مفهومه.
بنابراین من به عنوان سازنده ی خندوانه وظایفی دارم که تا به حال به کمک کل گروه خندوانه و حمایت و هدایت شما سعی کردم رعایتشون کنم.
و البته به عنوان سرگروه یک گروه هم وظایفی دارم که تا آخرین لحظه باید سعی کنم از پس اجزاء و قوائدش بربیام. یکی از این قوائد حمایت کردنه.
می فهمم که دیشب نسبت به حذف بابک و بالا اومدن بهنام دلخور و معترضین و این حق مسلم و بدیهی شماست و از اونجا که خندوانه رو تا به حال حمایت کردین و همیشه به من مهر و انرژی دادین،توقع نداشتین من خارج از قائده ی رامبد خندوانه عمل کنم، ولی لطفا فراموش نکنین که در موقعیت من رامبد سرگروه هستم و حق مسلم و بدیهیمه که از تیمم حمایت کنم حتی به اندازه ی خرج کردن خودم. و این یعنی رعایت کردن قائده ی بازی و مسابقه. پس همینه که جذابش می کنه و باعث می شه شما سر من فریاد بزنین و البته کلی هم فحش بدین(که من هم به روم نمیارم و مثل همیشه خودم رو رفیق شما می دونم)
پس:
١-شما با تمام عصبانیتتون خوشگل تر و جذاب ترین و این نشون می ده که خندوانه و خنداننده شو رو دوست دارین. ولی زیاد هم طولش ندین که برای سلامتیمون ضرر داره.
٢-بابک رفاهی به خندوانه خواهد اومد و برای هممون اجرا خواهد کرد (به عنوان کمدین و نه در مسابقه)
٣-اگر موقعیت مشابهی پیش بیاد باز هم از گروهم حمایت خواهم کرد
٤-دوستتون دارم.
٥-اگر قوائد یه بازی و مسابقه رو رعایت نکنیم خیلی لوس می شه.
٦-خیلی مخلصم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۶
من که دیگه خندوانه نگاه نمیکنم
ابته حمايت از گروه به معني عدم حمايت از عدالت نيست چون اين معني اش پارتي بازي هست. شما بايد منطقي از گروهت حمايت کني.
همينه که مي گويند مجريان و ناظران بايد از هم جدا باشند. شما مجري و طراح و ... مسابقه بوديد اصلا نبايد به عنوان سرگروه توي اين کار شرکت مي کرديد. همونطور که در مسابقه خنداننده برتر شرکت نکردي و درست بود. درسته که به عنوان سرگروه حرف زديد ولي واقعيتش اينه که از رانت مجري خندوانه استفاده کردي. چون اگه به جاي شما سه نفر ديگه اين درخواست راداشتند نتيجه مسلما فرق مي کرد.
شما به عنوان کسي که صاحب ايده و نظري و اين همه برد و تاثير توي جامعه داري بايد منافع جامعه را بر منافع گروهيت ترجيح مي دادي. بايد به جامع رعايت عدالت را با قرباني کردن گروه خودت ياد مي دادي نه پارتي بازي را. شما خيلي فرهنگ سازي کردي حالا اينجا چرا اين کار را کردي نميدونم. به نظرم اصلاحش کنيد بد که نيست خيلي هم خوبه.
قواعد درسته نه قوائد
جناب رامبد جوان!اولا قواعد و قاعده درسته، نه قوائد و قائده!! متاسفم که به کرات املای این دو واژه را نادرست نوشتید
ثانیا شما به عنوان یک انسان وظیفه دارید از مردم توقع رای عادلانه داشته باشید، ولو به ضرر همگروهی تون باشه. شما اخلاق و عدالت رو فدای خودت و هم گروهیت کردی و این اصلا قشنگ نیست. شما از موقعیت شخصی خودت سوئ استفاده کردی و مدیون هم گروهی جناب اشکان خطیبی شدید
بابا شما هم عجب دل خوشی دارید!
این همه موضوع وسوژه مختلف داخلی و خارجی برای بررسی هست رفتید سراغ «خنداننده شو»!!؟؟
این هم شد کار و زندگی؟!
اقاي رامبد هميشه ازخودراضضضضضضضضضضي بوده وهست
عجب! از کی تا حالا قائده ی بازی از عدالت و اخلاق مداری به پارتی بازی و حق کشی تغییرنام داده !!؟
حق مردم را ضایع کردی دفاع میکنی؟؟؟
مساله اين است:
قائده يا قاعده؟
قوائد يا قواعد؟
ببخشيد تا اونجا که من ميدونم قواعد درسته. حالا ديگه خود دانيد.........................
قواعد درسته نه قوائد.
سری بعد لج می کنن به هیچ کدوم رای نمیدن
یکی نیست بگه رامبد جان با اون همه ادعا، «قواعد» نه «قوائد»
دلبندم قاعده نه قائده
رامبدخانِ فرهیخته!
چرا قواعد رو با اصرار زیاد قوائد نوشتی عزیز؟
توی سری اول تونستی با ضایع کردن حق بابک تیم ت رو نگهداری ولی دیدی که توی سری دوم همون اتفاق افتاد که نگرانش بودی افتاد و باز هم از گروه های دیگه دو و سه نفر باقی موندن و از گروه شما فقط یک نفر!!
دلخوشی هایی که اساس باطلی داشته باشند همیشه عمر کوتاهی دارند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار