بازدید 7433

تبریک فیفا و AFC برای صعود ایران به جام جهانی

کد خبر: ۷۰۳۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۶ 13 June 2017
 فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) پیروزی ایران برابر ازبکستان و صعود تاریخی ملی پوشان کشورمان به جام جهانی 2018 روسیه را تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، فیفا در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر با تبریک صعود ملی پوشان فوتبالیست ایران به جام جهانی نوشت: ایران به برزیل و روسیه میزبان در جام جهانی 2018 پیوست.
 
 ای.اف.سی به ملی پوشان ایران تبریک گفت

کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای.اف.سی) نیز پیروزی ایران برابر ازبکستان و دومین صعود پیاپی ایران به جام جهانی 2018 را تبریک گفت.

ای.اف.سی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر با تبریک صعود ملی پوشان فوتبالیست ایران به جام جهانی با انتشار تصویری از شادی ملی پوشان نوشت: تبریک. جشن و پایکوبی در تهران آغاز شد.

پیش از این نیز فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در توئیتر با تبریک این موفقیت بزرگ به تیم ملی نوشته بود: ایران به برزیل و روسیه میزبان در جام جهانی 2018 پیوست.

همچنین علی پروین سرمربی اسبق تیم های ملی و باشگاه پرسپولیس نیز در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام این موفقیت را به ملی پوشان تبریک گفته بود.

تیم ملی ایران با پیروزی 2 بر صفر شب گذشته برابر تیم ملی ازبکستان در چارچوب گروه اول مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه در منطقه آسیا به عنوان سومین تیم جهان پس از روسیه و برزیل جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده است. گل های ایران را در این دیدار سردار آزمون و مهدی طارمی به ثمر رساندند.

تیم ایران در گروه اول مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا با تیم های کره جنوبی، ازبکستان، چین، قطر و سوریه هم گروه است و در شهریور ماه باید با تیم های کره جنوبی در سئول و سوریه در تهران دیدار کند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل