بازدید 26060
۷

حمله ملایم کاپیتان تیم ملی به اسحاق جهانگیری

کد خبر: ۷۰۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 13 June 2017
کاپیتان تیم ملی ایران گفت: اسحاق جهانگیری در گذشته هم به اردوی تیم ملی آمده بود اما اتفاق خاصی نیفتاد.

به گزارش تابناک ورزشی، مسعود شجاعی پس از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعداز چند دوره که با سختی راهی جام جهانی می‌شدیم این بار بدون گلی خورده و در وضعیتی خوب به جام جهانی 2018 صعود کردیم. تیم ملی شخصیت خوبی پیدا کرده و بی‌دلیل نیست که در چند سال اخیر بهترین تیم آسیا بوده است. 

وی در مورد اینکه کادرفنی درخواست تدارکات بهتری کرده ، گفت: فدراسیون تلاشش را می‌کند و هم ما و کادرفنی به این مسئله واقف هستیم اما اینکه ما بهترین تیم آسیا شدیم به خاطر این نبوده که بهترین امکانات را داریم بلکه امکانات در سطح موفقیت‌مان نیست. مسئولان بالاتر باید حمایت کنند ما هنوز زمین تمرین نداریم و در زمین پژوهشکده نفت تمرین می‌کنیم.

کاپیتان تیم ملی ایران در رابطه با اینکه اسحاق جهانگیری قول داده به تیم ملی کمک کند، تأکید کرد: جهانگیری هم قبلاً به تمرین ما آمده بود و هیچ اتفاقی پس از آن نیفتاد. شاید حالا که او این جو را دیده و فهمید چقدر فوتبال در روحیه مردم تأثیر مثبت می‌گذارد شاید این مسئله باعث شود امکانات بهتری در اختیار تیم ملی قرار گیرد ما 4-5 سال است بهترین تیم آسیا هستیم. قطر هیچ جایگاهی در فوتبال ندارد ولی آنها بهتر از ما تدارک می‌بینند و در آرامش و آسایش بیشتری هستند.

کاپیتان تیم ملی ایران در مورد اینکه به نشست خبری رفتند و روی سر مسعود شجاعی آب ریختند، خاطرنشان کرد: بچه‌ها این پیشنهاد را به من دادند و کریم انصاری‌فرد، احسان حاج‌صفی و اشکان دژاگه سؤال پرسیدند که آیا نیازی دارد این کار را انجام دهید یا نه و من هم گفتم ایراد ندارد و در شرایطی که همه خوشحال بودند این کار را کردیم.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
آقای شجاعی هم قبلا بارها در تیم ملی بازی می کرد اما اتفاق خاصی نمی افتاد جز اشغال جای یک بازیکن!!
توقع داشتی بیاد به جات پنالتی بزنه
آفرین
تو پنالتی درست نمیتونی بزنی. نظر دادن در مورد سایر مسائل ؟؟
اقای جهانگیری احتمالابرای تبریک گفتن یاتشکر بهدیدار. تیم ملی رفته . وکارخو ب وقابل تقدیری انجام داده.اقای کاپیتان درحدی نیست که انتقاد یا اعتراض کند میتواند ازطرف تیم منقاصی ...... باشد
اتفاق .؟ اينا هم پول مي خوان
سلام علیکم حضور جناب آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور محترم چند روز پیش مطلبی در خصوص پرداخت نشدن پاداش پایان خدمت بازنشستگان 95 سازمان جهاد کشاورزی استان آذ ربایجان غربی به عرض رسانده شد اینک تقاضا داریم از نتیجه اقدامات مبذول شده این سنگر سازان بی سنگر رامطلع فرمایید ارادتمند شما بازنشستگان سال 95 جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر