بازدید 4323

آخرین وضعیت پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان

کد خبر: ۷۰۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 12 June 2017
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان درباره آخرین وضعیت این پرونده توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش ایسنا، جبار کوچکی‌نژاد درباره اینکه آیا در این رابطه متهمینی در حال خروج از کشور بوده اند، گفت: گاهی اوقات با پرونده‌هایی مواجه می شویم که نیاز دارد یا حساب آن افراد توقیف شده یا فراخوانده شوند و یا اینکه دادستانی نسبت به پرونده ورود کند و یا اینکه از خروج آنها از کشور جلوگیری به عمل آید.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ارتباط خوبی با دادستانی در مورد موضوع تحقیق و تفحص داریم اخیرا نیز نامه ای نوشتیم که حساب‌های چندین نفر مسدود شود.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان همچنین بیان کرد: در یکی از موارد پیگیری ها مشاهده کردیم که ۳۰۰ میلیارد تومان از بانک سرمایه خارج شده و در حساب‌هایی گردش داشته است. لذا این حساب‌ها شناسایی شده اند و در آن نامه از دادستانی خواسته ایم که این حساب ها را مسدود کند.

کوچکی نژاد ادامه داد: برخی افراد هم زندانی بوده اند که وثیقه گذاشته و تعهد کردند که پول‌ها را برگردانند و یکی از این افرادی که بازداشت بوده به خارج از کشور رفته و دادستانی این موضوع را پیگیری می‌کند. البته فرد دیگری هم بوده که قصد خروج از کشور را داشته اما برگردانده شده است.

وی اظهار کرد: در واقع اینگونه تحرکات به طور مدام پیش می آید و در این موارد دادستانی ورود می کند و ما هم حین بررسی‌های خود اگر موارد حساسی وجود داشته باشد گزارش لازم را به دادستانی ارائه می‌دهیم.

وی در پایان بیان کرد: درخصوص درخواست تمدید شش ماهه تحقیق و تفحص، امروز این موضوع در جلسه هیئت رئیسه مجلس مطرح و نتیجه اعلام می شود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار