بازدید 1995

آمریکا به دنبال اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه

سنای آمریکا طی چند روز طرح تحریم و مجازات روسیه را بررسی می‌کند.
کد خبر: ۷۰۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 12 June 2017

سنای آمریکا طی چند روز طرح تحریم و مجازات روسیه را بررسی می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از موسسه مطالعاتی ارب‌کا، بر این اساس قرار است تا طی روزهای آینده به منظور آنچه مجازات روسیه به علت "دخالت" در انتخابات آمریکا اعلام شده، مجازات‌هایی برای این کشور درنظر گرفته شود.
 لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکا در این باره گفت: همه شواهد از تلاش روسیه برای از بین بردن انتخابات آمریکا و نابود ساختن دموکراسی در جهان حکایت دارد.
وی  افزود: روسیه تلاش گسترده‌ای را انجام داد تا سیستم‌های رایانه های کمیته ملی حزب دموکرات و ایمیل‌های ستاد انتخابات کلینتون را هک کند.
به گفته این سناتور، مقامات روسیه در حال تامین تسلیحات نظامی برای طالبان با هدف کشتن سربازان آمریکایی هستند و با حمایت از بشار اسد می‌خواهند سلاح‌های شیمیایی خود را همچنان حفظ کنند.
گراهام تاکید کرد که "مجازات و تحریم روسیه عین دموکراسی است و اگر هر نماینده کنگره از تصویب چنین قانونی سرباز زند به دموکراسی آمریکا خیانت کرده است."
این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که مقامات آمریکایی تاکنون درباره ادعاهای خود در خصوص نقش روسیه در روند اخلال انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، حمایت احتمالی مسکو از ترامپ و هک کردن سیستم‌های دولتی توسط هکرهای روسی هیچ سند و مدرکی ارائه نداده‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار