بازدید 3872

انتقام تلگرامي شوهر از همسرش در بم

کد خبر: ۷۰۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 12 June 2017
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان بم از شناسايي و دستگيري عامل هك تلگرام و انتشار مطالب خصوصي يك شهروند به انگيزه انتقام از همسرش خبر داد.

به گزارش اعتماد، سرهنگ غلامرضا بهروزه افزود: چندي قبل زني به پليس فتا مراجعه و در رابطه با دسترسي فردي ناشناس به حساب كاربري وي در نرم افزار پيام رسان تلگرام شكايتي طرح كرد. 

وي تصريح كرد: اين شهروند مدعي شد فردي ناشناس با تهيه اسكرين شات از چت‌هاي خصوصي وي و انتشار آنها در فضاي مجازي، موجب هتك حيثيت و از بين رفتن آبروي وي و خانواده‌اش شده و مشكلاتي را برايش ايجاد كرده است. 

جانشين فرمانده انتظامي شهرستان بم ادامه داد: در همين راستا كارشناسان پليس فتا با انجام يكسري تحقيقات تخصصي موفق شدند، عامل هك تلگرام شاكي و انتشار پيام‌هاي خصوصي وي را شناسايي كنند. 

سرهنگ بهروزه بيان كرد: اين متهم با هماهنگي مقام قضايي دستگير و خود را همسر شاكي معرفي كرد و به انتشار مطالب خصوصي همسرش در فضاي مجازي به انگيزه انتقام‌گيري و تحت فشار قرار دادن وي جهت طلاق اقرار كرد.

 وي تاكيد كرد: در قوانين جرايم رايانه‌اي افشاي اسرار خصوصي ديگران اعم از نامه‌ها، عكس، فيلم، نسخه‌هاي پزشكي و احكام دادگاه‌ها، اسناد مالي و مواردي از اين دست جرم بوده و براي آنها مجازات جزاي نقدي و تا ٢ سال حبس در نظر گرفته شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل