بازدید 2935

انكار قتل عمه برسر ارثيه خانوادگي

کد خبر: ۷۰۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ 12 June 2017
پسر جوان كه از سه سال قبل به اتهام قتل عمه‌اش در بازداشت به سر مي‌برد، در جلسه محاكمه جرمش را انكار كرد.

به گزارش جوان، پنجم آبان‌ماه سال 93، مأموران كلانتري نامجو از مرگ مشكوك زن 45 ساله‌اي به نام زهرا در يكي از بيمارستان‌هاي شهر باخبر و راهي محل شدند. خواهر مقتول كه در محل حاضر بود، 

به مأموران گفت: چند سالي بود كه به خاطر ارثيه پدري با برادرم اختلاف داشتيم. روز حادثه برادرم همراه پسرش به خانه ما آمدند و در باره موضوع حرف زديم. حرف‌هاي ما به مشاجره تبديل شد تا اينكه برادرزاده‌ام با مشت به سر خواهرم زد كه بيهوش شد. در حالي كه تحقيقات در جريان بود 41 روز بعد از حادثه خبر رسيد كه زهرا روي تخت بيمارستان فوت شده است.
 
با انتقال جسد به پزشكي قانوني و توضيحات خواهر مقتول پرونده با موضوع قتل تشكيل شد و سياوش، برادرزاده 30 ساله مقتول بازداشت شد. او در جواب بازجويي‌ها با انكار جرمش گفت: من در قتل نقشي نداشتم. روز حادثه عمه‌ام با خواهرانش درگير شد و در آن درگيري ضربه‌اي به سرش وارد شد.
 
با توجه به شواهد موجود سياوش روانه زندان شد و پرونده بعد از كامل شدن تحقيقات براي رسيدگي به شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسيدگي به پرونده بعد از اعلام رسميت جلسه از سوي رياست دادگاه، اولياي‌دم درخواست قصاص كردند.

 سپس متهم به درخواست قاضي در جايگاه قرار گرفت و بار ديگر با انكار جرمش در شرح ماجرا گفت: بعد از فوت پدربزرگ و مادربزرگم در يك ساختمان با عمه‌هايم زندگي مي‌كرديم. ما در طبقه پايين و آنها در طبقه بالا بودند.
 
چند سالي بود كه به خاطر تقسيم ارثيه با هم مشكل داشتيم و پدرم بارها با خواهرانش درگير شده بود. او در خصوص روز حادثه گفت: آن روز يكي از عمه‌هايم با پدرم تماس گرفت و گفت با خواهرش درگير شده است. بعد از تماس، من و پدرم به خانه آنها رفتيم كه بعد از دقايقي پدرم با آنها درگير شد و در آن درگيري متوجه نشدم چرا مقتول حالش بد شد و روي زمين افتاد. بلافاصله او را به بيمارستان رسانديم، اما بعد از حدود دو ماه فوت كرد. 

در ادامه متهم در جواب هيئت قضايي كه با توجه به اسناد پزشكي قانوني علت فوت را خونريزي مغزي اعلام كرده بود، گفت: من ضربه‌اي به سر مقتول نزدم و در آن درگيري خواهر مقتول بود كه محكم به سر او زد.

سپس متهم در آخرين دفاعش گفت: مقتول از بيماري سرطان رنج مي‌برد. احتمال دارد كه اين بيماري در مرگ او نقش داشته باشد. 

در پايان هيئت قضايي وارد شور شد. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار