بازدید 3030

دستگیری جیب بر حرفه ای تهران

کد خبر: ۷۰۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 12 June 2017
جیب بر حرفه ای تهران برای بار سی ام از سوی پلیس آگاهی تهران به اتهام سرقت در خطوط بی. آر. تی دستگیر شد.

به گزارش خراسان، در پی وقوع سرقت‌های مشابه به شیوه جیب بری در محدوده ایستگاه‌های BRT مناطق مرکزی شهر تهران به ویژه در محدوده چهارراه ولیعصر، طرح شناسایی و دستگیری سارقان جیب بر از سوی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ به مرحله اجرا گذاشته شد.

 23 اردیبهشت و در زمان حضور نامحسوس کارآگاهان پایگاه سوم آگاهی در ایستگاه‌های BRT محدوده چهارراه ولیعصر و خیابان انقلاب، کارآگاهان موفق به شناسایی یک جیب بر حرفه‌ای و سابقه دار در حین ارتکاب سرقت شدند که بلافاصله این شخص دستگیر و در همان بازرسی اولیه از وی، چند دستگاه گوشی تلفن همراه و مدارک شناسایی متعلق به افراد دیگر کشف شد. 

در بررسی سوابق متهم مشخص شد که متهم به نام جمشید51 ساله  از سال ۶۴ تاکنون، ۲۹ بار در شهرهای پرتردد وپرجمعیت کشور به ویژه تهران و همچنین شهرهای زیارتی (مشهد) و گردشگری (اصفهان و ...) به اتهام سرقت به ویژه جیب بری دستگیر و روانه زندان شده است. 

متهم که از مجرمان سابقه دار و بسیار حرفه‌ای در زمینه جیب بری است، در اظهارات اولیه منکر هرگونه سرقت شد، اما پس از کشف گوشی‌های تلفن همراه و مدارک شناسایی مالباختگانی که همگی آن‌ها به شیوه جیب بری مورد سرقت قرار گرفته بودند، به ناچار به سرقت از این افراد اعتراف کرد. 

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۶ تهران صادر شده است تا شاکیان به پایگاه سوم پلیس آگاهی در خیابان سهروردی شمالی – خیابان خرمشهر – میدان نیلوفر مراجعه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل