بازدید 4205
۷

متجاوز فراری از زندان جنایت خود را تکرار کرد

کد خبر: ۷۰۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸ 12 June 2017
زندانی فراری که با حکم دادگاه به ۱۵سال زندان محکوم شده بود بار دیگر نقشه شومی کشید و این بار زن جوانی را قربانی نقشه سیاه خود کرد.

به گزارش همشهری، اين اتفاق حدود 2هفته پيش رخ داد. آن شب زن جواني خود را به بزرگراهي در حاشيه تهران رساند و از خودروهايي كه از آنجا عبور مي‌كردند درخواست كمك كرد. يكي از خودروها توقف كرد و پس از سوار كردن زن جوان او را به خانه‌اش در غرب پايتخت رساند. هنوز مشخص نبود كه چه بلايي بر سر اين زن آمده كه اينطور وحشت‌زده و هراسان بود تا اينكه يك هفته بعد رازي كه او در سينه داشت فاش شد.

شكايت از مرد شيطان‌صفت
زن جوان 7روز پس از اتفاقي كه برايش رخ داده بود راهي اداره پليس شد تا از مردي شكايت كند كه در اين مدت كابوس شب‌هايش شده بود. 

او گفت: يك هفته پيش در خياباني در غرب تهران منتظر تاكسي بودم كه خودروي سمندي مقابلم ترمز كرد. به خيال اينكه مسافركش است سوار ماشين شدم. اما راننده كه مردي جوان بود ناگهان به سمت حاشيه شهر تغيير مسير داد و وقتي اعتراض كردم درها را قفل كرده و با سرعت سرسام آوري شروع به حركت كرد. او حتي تهديد كرد كه اگر حرفي بزنم خودرو را به كنار جاده مي‌كوبد و جانم را مي‌گيرد.

وي ادامه داد: او به حاشيه تهران رفت و در بيابان‌هاي اطراف با تهديد مرا مورد آزار و اذيت قرار داد. حتي با موبايلش از من عكس و فيلم تهيه كرد و همانجا تمام آنها را نشانم داد و گفت چنانچه شكايت كنم عكس‌هايم را در فضاي مجازي منتشر كرده و آبرويم را مي‌برد.

وي ادامه داد: مرد شيطان صفت پس از آن مرا در كنار بزرگراه رها كرد و گريخت. من هم به سختي خودم را به كنار بزرگراه رساندم كه خوشبختانه راننده خودرويي به من كمك كرد و مرا تا مقابل خانه‌ام رساند.

اخاذي سريالي
اين اما پايان ماجرا نبود چرا كه مرد شيطان صفت با در اختيار داشتن عكس و فيلم سياه نقشه باجگيري از طعمه‌اش را كشيد. زن جوان در ادامه گفت: فرداي آن روز قصد شكايت داشتم اما از آبروريزي ترسيدم، چون عكس و فيلم‌هايم دست مرد شيطان صفت بود و از اينكه آنها را منتشر كند وحشت داشتم.

در فكر اين بودم كه چه كاري انجام دهم تا اينكه 2روز بعد مرد جوان كه روز حادثه به زور با خط من به گوشي خودش زنگ‌زده و شماره موبايلم را به‌دست آورده بود پيامي تهديد آميز در تلگرام برايم فرستاد تا نقشه ديگري براي سوءاستفاده از من اجرا كند. او تهديد كرد كه اگر 5 ميليون تومان به حسابش واريز نكنم تمام عكس و فيلم‌ها را در گروه و كانال‌هاي تلگرامي و اينستاگرام منتشر كرده و آبرويم را مي‌برد. من خيلي ترسيدم.

اگر اين اتفاق رخ مي‌داد زندگي‌ام نابود مي‌شد. براي همين اين پول را جور كرده و به حسابش واريز كردم. اما مرد شيطان صفت دست بردار نبود. يك روز بعد از اينكه 5ميليون به حسابش ريختم باز هم تماس گرفت و 5ميليون تومان ديگر خواست و من هم از ترس اين مبلغ را پرداخت كردم. ولي او براي بار سوم پول بيشتري خواست. شاكي ادامه داد: باجگير شيطان صفت اين‌بار 20ميليون تومان از من خواست كه ديگر از اين وضعيت خسته شدم و تصميم به شكايت گرفتم.

اعترافات زنداني فراري
با اعلام اين شكايت، گروهي از كارآگاهان با دستور قاضي سهرابي بازپرس شعبه نهم دادسراي جنايي تهران جست و جوي خود را آغاز كردند و با انجام بررسي‌هاي تخصصي متهم را به دام انداختند. او در بازجويي‌ها به جرم خود اقرار كرد و براي انجام تحقيق در اختيار كارآگاهان قرار گرفت.

در ادامه بررسي‌ها مشخص شد كه او سابقه‌دار است و سال گذشته به همين شيوه 2زن را به دام انداخته و قرباني نقشه شوم خود كرده است. او با شكايت اين دو زن دستگير و پس از محاكمه در دادگاه كيفري به 15سال زندان محكوم شده بود. همچنان كه در زندان بود وثيقه جور كرد و درحالي‌كه هنوز حكمش قطعي نشده بود توانست از زندان مرخصي بگيرد.

او هنوز به زندان برنگشته بود كه بارديگر نقشه مجرمانه خود را تكرار كرد و خيلي زود گير افتاد. متهم در بازجويي‌ها گفت: پس از آزادي از زندان پولي در بساط نداشتم، براي همين وسوسه شدم كه بارديگر به همان شگرد قبلي، طعمه خود را به دام انداخته و پس از تهيه عكس و فيلم و تهديد به انتشار آنها در فضاي مجازي دست به اخاذي بزنم.به گزارش همشهري، تحقيقات از اين متهم ادامه دارد تا شاكيان احتمالي ديگر شناسايي شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷
جمع کنید این قوانین ابکی رو . ابروی مردم رو می ریزید. کسی که زور گیری گیری کرده و به ناموس مردم تجاوز کرده چرا باید ازاد بشه که دوباره آن را تکرار کنه. معلومه قانون مشکل داره.
مفسد فی الارض
وثیقه گذاشت و مرخصی گرفت .حالا این وثیقش چی میشه ؟ضبط میشه؟؟ اگر وثیقه این جور اشخاص ضبط بشه پول حاصله به چه حسابی ریخته میشه؟؟
اي لجن را فوري اويزان كنيد
دادگستری این نیست. این گسترش ظلم است. آیا فضات محترم از این خلاءهای قانونی یا نقص در اجرای قانون مطلع نیستند؟ این افراد هتک حیثیت شده که پناهشان جز قانون و قضات شریف نیست چگونه از این پس تحت فشار وبار روانی این بی حرمتی در اجتماعی که به شدت نسبت به این قضایا حساس هست زیست خواهند کرد.
چرا این آشغال رو آزاد کرده اند؟ چرا این حیوانات را به محض اثبات جرم و کار کثیفشان اعدام نمی کنند؟ چند بار باید این تجربه تلخ را باز تجربه کنند تا بدانند این حیوانات ارزش زنده ماندن ندارند؟
چرا خودتو ناراحت میکنی
حتما پارتی داره
وقتی پارتی داشته باشی همینه
تازه اون بدبخت که مورد تجاوز قرار گرفته ممکنه متهم بشه و 15 سال برود زندان
و اقای متجاوز به ادامه کارهاش بپردازه و تشویق بشه
خودشو بگیرن همنطور مورد تجاوز قرار داده و تهدید به پخش فیلمش کنن تا لذت ببره
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار