بازدید 4531

رکورد تیم کی‌روش حفظ می‌شود؟

کد خبر: ۷۰۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 12 June 2017
 تیم ملی فوتبال ایران فردا در شرایطی برابر ازبکستان قرار خواهد گرفت که علاوه بر داشتن شانس صعود به جام جهانی در صورت رسیدن به پیروزی، این فرصت را هم دارد تا از رکورد منحصر به فردش در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 دفاع کند.
 
به گزارش تابناك ورزشي،این هفته دروازه تیم ملی انگلستان در بازی برابر اسکاتلند باز شد تا تیم ملی ایران تنها تیمی باشد که تا کنون در مقدماتی جام جهانی روسیه گلی دریافت نکرده است. شاگردان کی‌روش که زیر نظر این مربی پرتغالی، دفاع کردن را به خوبی یاد گرفته‌اند تاکنون به حریفان پرقدرتی مانند کره جنوبی و ازبکستان اجازه عبور از سد دفاعی تیم ملی را نداده‌اند و در صورتی که بتوانند به همین روند ادامه دهند، می‌توانند یک رکورد تاریخی را به نام خود ثبت کنند و بدون دریافت گل راهی جام جهانی شوند.
 
البته اولویت تیم ملی فعلا شکست دادن ازبکستان و قطعی کردن صعود به جام جهانی است اما در کنار آن ملی پوشان نگاهی هم به ثبت یک رکورد خاص دارند و بیش از پیش مصمم هستند که دروازه خود را بسته نگه دارند. تیم ملی تا کنون 7 بازی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 انجام داده و با 6 گل زده و بدون گل خورده و کسب 17 امتیاز، آمار بسیار خوبی را به نام خود ثبت کرده است. باید منتظر باشیم و ببینم که فردا در آزادی شاگردان کی‌روش می‌توانند به روند خوب ادامه دهند یا خیر.
رکورد تیم کی‌روش حفظ می‌شود؟ 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار