بازدید 9249
۱

ولاسکو:می‌خواهم ایران رابه عنوان یک تیم قدرتمندبه مردم کشورم معرفی کنم

امیدوارم دفعه بعد تیم ایران به آرژانتین بیاید تا من بتوانم آن را به عنوان یک تیم قدرتمند و پیروز به مردم کشورم نشان دهم.
کد خبر: ۷۰۲۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۰ 12 June 2017
سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: امیدوارم دفعه بعد تیم ایران به آرژانتین بیاید تا من بتوانم آن را به عنوان یک تیم قدرتمند و پیروز به مردم کشورم نشان دهم.
 
به گزارش تابناک ورزشی، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین در مورد شکست 3 بر 2 تیمش مقابل ایران در لیگ جهانی والیبال گفت: به تیم ایران به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم بازیکنان من تجربه حضور در چنین جوی را نداشتند و به همین خاطر شرایط برای آنها بسیار سخت شد. با این حال ازعملکرد آنها رضایت دارم چون می‌دانم بازی در آزادی چقدر سخت است.  
 
وی ادامه داد: عملکرد بازیکنان ما در تکنیک و تاکتیک قابل توجه بود، ولی باید تلاش کنم تا در ست پنجم نیز بتوانند برنده میدان باشند.  
 
ولاسکو تصریح کرد: برای من حضور در استادیوم آزادی تجربه خاصی است. بخشی از نارضایتی من از تیم آرژانتین به خاطر این است که می‌توانستیم برنده این بازی باشیم.  با این حال بازی در آزادی برای من همیشه خوب است.  
 
سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران در مورد تیم ایران فعلی ایران گفت: ایران والیبال خوبی را بازی می‌کند و مثل آرژانتین در حال تلاش برای قرار گرفتن در بین 8 تیم برتر جهان است. کاری که کولاکوویچ در ایران انجام میدهد دقیقاً مثل کاری است که من در آرژانتین در حال انجام آن هستم. رسیدن به جمع 8 تیم برتر جهان کار بسیار سختی است و باید کوچکترین نکات را برای رسیدن به این هدف رعایت کرد.  
 
وی در مورد کری‌هایی که فرهاد سال‌افزون پاسور دوم ایران برای او می‌خواند گفت: اصلا علاقه‌ای ندارم که در این مورد صحبت کنم.  
 
ولاسکو در مورد پیش‌بینی‌اش در مورد قهرمان لیگ جهانی امسال گفت: سخت است که تیم قهرمان را پیش‌بینی کنیم چون والیبال امروز جهان بسیار پیشرفت کرده و این خیلی خوب است. در سال‌های قبل تیمی که در اوج بود تمام مسابقات را به سود خود تمام می‌کرد ولی امروزه قهرمان جهان، قهرمان لیگ جهانی و قهرمان المپیک 3 تیم مختلف هستند.  
 
سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین در پایان گفت: من مردم ایران را بسیار دوست دارم 3سال تجربه بسیار خوب و موفق باوالیبال و مردم ایران و همچنین دوستان زیادی در ایران دارم. امیدوارم دفعه بعد تیم ایران به آرژانتین بیاید تا من بتوانم آنها را به عنوان یک تیم قدرتمند و پیروز به مردم کشورم نشان دهم.
ولاسکو:می‌خواهم ایران رابه عنوان یک تیم قدرتمندبه مردم کشورم معرفی کنم 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دمش گرم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل