بازدید 5763
۲

رونمایی از لباس جدید پرستاری تصمیم محلی بوده است

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تاکید بر اینکه لباس جدید پرستاری تصمیم محلی بوده است، گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نمی‌توانند این لباس را به عنوان پوشش پرستاران معرفی کنند.
کد خبر: ۷۰۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 11 June 2017
بشیر خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ ملت در خصوص لباس پرستاری رونمایی شده در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، گفت: لباس رونمایی شده در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ناشی از تصمیمی محلی است لذا قابل تعمیم به همه استان‌ها نیست.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: سیستان و بلوچستان چون دارای لباس محلی خاصی است می‌تواند برای پرستاران خود نیز لباس محلی خاصی داشته باشند اما مسئولان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نمی‌توانند این لباس را به عنوان پوشش تمامی پرستاران کشور معرفی کنند.

وی افزود: در شرایط فعلی پرستاران به طور کلی از پوشش واحدی برخوردارند اما هر تصمیم یا تغییر برای رونمایی از پوشش خاص پرستاران باید توسط وزارت بهداشت و درمان مشخص و معرفی شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بهتر است از این گونه تصمیمات شخصی و سلیقه‌ای در مسائلی با ابعاد کشوری پرهیز شود.

به گزارش خبرگزاری خانه‌ملت؛ محمد میرزابیگی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: لباس پرستاری که در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رونمایی شده، مورد تایید وزارت بهداشت نیست و با مبانی علمی و کارشناسی مغایرت دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هر چند خوبه ولی چون سیاهه و پارچه زیاد دارد مسلما خون و الودگی ها را نشان نمیدهد و لباس سیاه را افراد پیر و سست و الوده عمدتا علاقه دارند که کمتر مت جه الودگی شوند و کمتر بشورند. این لباس منجر به توسعه بیماری میشود و باید نوع جدیدتر و سفید طراحی کنند.
خییییییلی زشته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر