بازدید 4733
واکنش

باشگاه استقلال: با بیت‌سعید توافق نکرده‌ایم

برای حفظ بازار نباید به دنبال ادا در آوردن و بمب ترکاندن بود. این ادا بازی‌ها و بمب ترکاندن‌ها قیمت را الکی بالا می‌برد و باعث دردسر می‌شود.
کد خبر: ۷۰۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ 11 June 2017
مسئول نقل‌ و انتقالات باشگاه استقلال از باشگاه پرسپولیس انتقاد کرد و گفت که حریف سنتی آبی‌ها در بالا رفتن قیمت برخی از بازیکنان نقش پررنگی دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، توفیقی مسئول نقل‌ و انتقالات باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا آبی‌های پایتخت با حسن بیت سعید به توافق نهایی دست یافته‌اند؟ اظهار کرد: هنوز این توافق صورت نگرفته است ولی امیدوار هستیم که به نتیجه‌ برسیم. همه چیز نهایتا ظرف ۴۸ ساعت آینده مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر اسامی دیگری که گفته می‌شود به استقلال نزدیک هستند، صحت دارد، عنوان کرد: به‌ هر حال اسامی مختلفی در رسانه‌ها مطرح می‌شوند. مگر تیم ما چند جای خالی دارد؟ لیستی که علیرضا منصوریان به ما داده است دارای اولویت است. ما مذاکره می‌کنیم  ولی در نهایت بر اساس فرمایش آقای منصوریان مذاکره را به بخش پایانی می‌بریم و قرارداد می‌بندیم. یعنی اولویت‌های خرید را خود منصوریان مشخص می‌کند.

مسئول نقل‌ و انتقالات استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که شایان مصلح رقم بالایی را از استقلالی‌ها درخواست کرده است و آیا همین مساله باعث شده که او فعلا به جمع آبی‌ها ‌اضافه نشود، گفت‌: باشگاه استقلال چارچوب پرداختی مشخصی دارد. 

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از بازیکنان از فضای بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای بالا بردن قیمت‌شان استفاده می‌کنند. این مشکلی است که وجود دارد و ما بارها به مسئولان پرسپولیس گوشزد کرده‌ایم که نباید با ارقام نجومی به دنبال بازیکنی بروند. خودتان می‌دانید که آنها دوستانی داشتند که به پرسپولیس در نقل‌ و انتقالات کمک می‌کردند. به‌ هر حال برای حفظ بازار نباید به دنبال ادا در آوردن و بمب ترکاندن بود. این ادا بازی‌ها و بمب ترکاندن‌ها قیمت را الکی بالا می‌برد و باعث دردسر می‌شود. متاسفانه فصل نقل‌ و انتقالات هیجانات خاص خودش را دارد و ما شاهد این قبیل مسائل هستیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار