بازدید 3303

آرامش قیمت کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان

عضو اتحادیه مواد غذایی گفت: نرخ تمامی اقلام اساسی از ابتدای ماه رمضان تا کنون با ثبات بوده و نوساناتی را تجربه نکرده است.
کد خبر: ۷۰۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 11 June 2017
عضو اتحادیه مواد غذایی گفت: نرخ تمامی اقلام اساسی از ابتدای ماه رمضان تا کنون با ثبات بوده و نوساناتی را تجربه نکرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بانک مرکزی قیمت خرده فروشی ۴۲ قلم کالا در قالب ۱۱ گروه مواد خوراکی منتهی به ۱۲ خرداد ۹۶ را اعلام کرد.

بر این اساس نرخ ۴ گروه افزایش، ۴ گروه کاهش و سه گروه ثابت ماند. همچنین در این هفته در گروه برنج، قیمت برنج داخلی معادل ۴ درصد افزایش یافت.

قاسمعلی حسنی عضو اتحادیه مواد غذایی در گفتگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی، با اشاره به آخرین وضعیت قیمت برنج اظهار داشت: قیمت برنج خارجی و ایرانی از ابتدای ماه رمضان تا کنون تفاوتی نداشته، به طوریکه هر کیلو برنج ایرانی ۷ تا ۱۴ هزار تومان و برنج خارجی ۳ هزار و ۶۰۰ تا ۴ هزار و ۹۰۰ تومان در بنکداری‌ها به فروش می‌رسد.

به گفته وی نرخ تمامی اقلام اساسی از ابتدای ماه رمضان تا کنون ثابت بوده و نوساناتی را تجربه نکرده است.

حسنی با بیان اینکه رکود و چشم انتظاری بر بازار حاکم است، افزود: پیش بینی می‌شود که تا انتخاب دولت جدید این روند در بازار ادامه یابد.

عضو اتحادیه مواد غذایی ادامه داد: در ماه رمضان سال جاری به نسبت سال گذشته تقاضا به سبب کاهش قدرت خرید مردم، ضعیف‌تر بوده است.

وی در خصوص وضعیت اقلام اساسی طی ماه‌های آتی در بازار تصریح کرد: اگر اتفاق خاصی در بازار رخ ندهد، با وجود فصل برداشت محصولات داخلی، نوسان خاصی را تجربه نخواهیم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر