بازدید 5295

تعریف وتمجیدبازیکن خروجی پرسپولیس ازبرانکو

کد خبر: ۷۰۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲ 11 June 2017
سامان نریمان‌جهان بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس که چندان موفقیت‌آمیز هم نبود حالا در لیست خروجی برانکو قرار گرفته و باید راه جدیدی را برای جلب توجه کی‌روش امتحان کند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،سامان دقایق کوتاهی را برای پرسپولیس به میدان رفت و تاثیر چندانی در قهرمان یا صعود آسیایی پرسپولیس نداشت. با این وجود او از برانکو به عنوان پدری دلسوز یاد می‌کند و حتی بعد از قرار گرفتن در لیست مازاد از این مربی تشکر و تمجید می‌کند.
 
سامان درباره جدایی‌اش از پرسپولیس به تسنیم گفته: «بعد از آخرین بازی پرسپولیس مقابل لخویا در لیگ قهرمانان آسیا در مورد شرایط خودم با برانکو صحبت کردم. از برانکو خیلی ممنونم که به فکر آینده فوتبالی من است و برخوردی مثل یک پدر دلسوز دارد. الان مشغول تمرینات اختصاصی هستم و به‌زودی تیم جدیدم را انتخاب خواهم کرد.» سامان که در چند مرحله به تیم ملی هم دعوت شده بود دوباره می‌خواهد اعتماد کی‌روش را به دست آورد. آن هم در سال منتهی به جام جهانی. این اتفاق و البته حضور کوتاه‌مدت در پرسپولیس، انگیزه‌های سامان برای لیگ هفدهم را دو چندان کرده است. شاید سامان، ساسان انصاری جدیدی شود که از دست برانکو و پرسپولیس پرید.
تعریف وتمجیدبازیکن خروجی پرسپولیس ازبرانکو 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر