بازدید 3435

محکومیت حملات تروریستی تهران در شورای امنیت

کد خبر: ۷۰۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۹ 08 June 2017
شورای امنیت سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای حملات تروریستی روز چهارشنبه در تهران را که ساختمانی در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی (ره) را هدف قرار داده بود، محکوم کرد.

به گزارش مهر به نقل از آناتولی، شورای امنیت سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای حملات تروریستی روز چهارشنبه در تهران را که ساختمانی در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی (ره) را هدف قرار داده و به شهادت ۱۲ نفر و زخمی شدن بیش از ۴۰ نفر دیگر منجر گردید محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: «هرگونه اقدامات تروریستی‌ فارغ از انگیزه انجام آن و اینکه در چه محلی، در چه زمانی و توسط چه کسی انجام شده، جنایتکارانه و غیرقابل توجیه است.»

این بیانیه همچنین تمام کشورها را به مبارزه با تهدیداتی که صلح و امنیت بین المللی به دلیلی اقدامات تروریستی در معرض آن قرار گرفته است دعوت کرد.

بیانیه مذکور همچنین تاکید می کند: «تروریسم در هر نوع و شکلی، یکی از مهمترین تهدیدات برای صلح و امنیت بین‌ الملل است.»

دیپلمات‌ ها پیش از این از توزیع پیش‌ نویس بیانیه محکومیت حملات تروریستی تهران در شورای امنیت سازمان ملل متحد به ابتکار ژاپن خبر داده بودند.

شایان ذکر است که در حملات تروریستی روز چهارشنبه علیه مجلس شورای اسلامی ایران و حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی، دست کم دوازده تن به شهادت رسیدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان