بازدید 5557

نامه استقلالی ها/ برای شجاعیان و ماشاریپوف

کد خبر: ۷۰۱۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 07 June 2017
 بعد از جلسه امروز علیرضا منصوریان و رضا افتخاری، استارت رسمی استقلال برای حضور در فصل نقل و انتقالات زده شد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،بلافاصله بعد از این جلسه بود که دو نامه رسمی با سربرگ باشگاه برای گسترش فولاد و پاختاکور ازبکستان ارسال شد تا مقدمات جذب داریوش شجاعیان و جلال الدین ماشاریپوف زده شود.

شجاعیان
باشگاه استقلال که پیش از این در مقاطع مختلف خواهان جذب داریوش شجاعیان شده بود، امروز با ارسال نامه ‌ای به باشگاه گسترش فولاد رسما این موضوع را مطرح کرد و تمایل خود به جذب این بازیکن را ابراز داشت. باشگاه استقلال در این نامه که به امضای رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه رسیده، خواستار صدور رضایت ‌نامه داریوش شجاعیان برای حضور در استقلال شده است.
نامه استقلالی ها/ برای شجاعیان و ماشاریپوف 
فصل گذشته رقم قرارداد داریوش شجاعیان با گسترش فولاد 500 میلیون تومان بود که در این فصل به حدود 850 میلیون می رسد. او دو سال دیگر با گسترشی ها قرار دارد. هوشنگ نصیرزاده در جدیدترین گفتگویش اعلام کرده شجاعیان را به استقلال می دهد ولی با شرایطی:«داریوش 2 سال دیگر با ما قرارداد دارد ولی ما حاضریم از این قرارداد بگذریم به شرط اینکه مبلغی به عنوان رضایت نامه از باشگاه و مبلغی هم از خود او بابت حق اقتصادی این بازیکن برای دو سال آینده دریافت کنیم».
 
ماشاریپوف
این بازیکن 23 ساله، تحت قرارداد پاختاکور قرار دارد ولی به صورت قرضی در لوکوموتیو توپ می زند. منصوریان مدتهاست خواهان جذب این بازیکن شده ولی امروز رسما با باشگاه او مکاتبه شد تا شرایط صدور مجوز حضورش در استقلال اعلام شود. خبرگزاری تسنیم نوشته یکی از مسئولان باشگاه استقلال به صورت جدی در حال مذاکره با این بازیکن است تا درنهایت بتواند رضایت ماشاریپوف را برای حضور در استقلال جلب کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار