بازدید 4196

تساوي 1 ـ 1، پايان هيجان داربي

کد خبر: ۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۸۶ - ۲۰:۱۳ 14 October 2007
شصت و سومين ديدار سنتي استقلال و پرسپوليس با تساوي يك ـ يك به پايان رسيد.
به گزارش ايسنا، دو تيم استقلال و پرسپوليس كه از ساعت 15:30 امروز با قضاوت «گونزالس» اسپانيايي و در حضور بيش از 80 هزار تماشاگر مشتاق داربي 63 را برگزار كردند، به نتيجه‌اي بهتر از تساوي دست نيافتند.

در نيمه‌ اول اين ديدار كه دو تيم با احتياط بيشتري بازي مي‌كردند خطر چنداني بر روي دروازه‌ها ايجاد نشد. اما، در نيمه‌ي دوم بازي سرعت بيشتري گرفت و بازيكنان دو تيم نيز حملات خود را بر روي دروازه حريف بيشتر كردند، به گونه‌اي كه در دقيقه‌ي 57 و با اشتباه محرز حسن رودباريان، استقلال توسط «اميدرضا روانخواه» از پشت محوطه‌ي هجده قدم و با شوت زيباي اين بازيكن به گل برتري دست يافت.

پس از اين گل، پرسپوليس حملات خود را بر روي دروازه استقلال تشديد كرد تا در نهايت «محسن خليلي» بر روي سانتر «شيث رضايي» و با ضربه‌ سر توانست در دقيقه 83 گل تساوي را وارد دروازه‌ وحيد طالب‌لو كند.

افشين قطبي كه پيش از اين بازي بارها تاكيد كرده بود براي كسب پيروزي به مصاف استقلال مي‌رود، در اين ديدار نخواست از تعويض‌هايش استفاده كند و تنها در دقيقه‌ي 67 عباس آقايي را از زمين بازي خارج و به جايش فراز فاطمي را به بازي فرستاد اما، ناصر حجازي از هر سه تعويض خود استفاده كرد. پس از آن كه گل استقلال به ثمر رسيد، اميد روانخواه از زمين خارج و سعيد لطفي مدافع به بازي گرفته شد تا شايد برتري استقلال در زمين حفظ شود.

همچنين در دقايق 86 و 91 به ترتيب يوسفي و عليزاده به جاي مجيدي و پولادي وارد زمين بازي شدند.

در اين ديدار كريم باقري (دقيقه‌ 18)، نيكبخت واحدي (دقيقه 24) و سپهر حيدري (دقيقه 49) از تيم پرسپوليس و مهرداد پولادي (دقيقه 17)، اميرحسين صادقي (دقيقه 29) و آرش برهاني (دقيقه 61) از تيم استقلال از گونزالس اسپانيايي كارت زرد دريافت كردند.

در دقيقه‌ي 65 بازي، صمد مرفاوي به دليل اعتراض به تصميمات داور از سوي گونزالس اسپانيايي از بازي اخراج شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار