بازدید 4971

انتقاد تند رابرت دنیرو از آمریکای ترامپ

کد خبر: ۶۹۹۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 31 May 2017
رابرت دنیرو هنگام دریافت دکتری افتخاری از دانشگاه براون٬ دولت دونالد ترامپ را به تندی مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش خبرآنلاین، دنیرو آمریکای دوران ریاست جمهوری ترامپ را یک «کمدی احمقانه اندوهبار» توصیف کرد و از دانشجویان خواست برای پایان دادن به این دیوانگی فعالیت کنند.

او که برای دریافت دکتری افتخاری هنرهای زیبا به دانشگاه براون در رودآیلند رفته بود، در سخنرانی خود به این موارد اشاره کرد.

بازیگر «گاو خشمگین» با کنایه خطاب به دانشجویان حاضر گفت: «هنگامی که شما به دانشگاه پا گذاشتید، آمریکا همانند درامی الهام‌بخش و پرنشاط بود اما هنگامی که فارغ‌التحصیل می‌شوید کشور به یک کمدی احمقانه اندوهبار تبدیل شده است.»

او در ادامه از دانشجویان خواست که برای پایان دادن به این دیوانگی فعالیت کنند. او در این باره گفت:‌ «اکنون تلاشتان را آغاز کنید تا ورودی‌های سال ۲۰۱۸ در جهان بهتری فارغ‌التحصیل شوند.»

رابرت دنیرو از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ است و از ابتدای رای آوردن ترامپ در ماه نوامبر از هر فرصتی برای انتقاد از رییس‌جمهور آمریکا استفاده کرده است. او چندی پیش نیز به سیاست‌های ترامپ در قطع بودجه‌های حمایتی هنر اعتراض کرده و گفته بود چارلی چاپلین در دوران ترامپ امکان ورود به آمریکا را پیدا نمی‌کرد.

«دوست دارم با مشت به صورت ترامپ بزنم» این جمله مشهور دنیرو پیش از رای آوردن ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بود. البته او پس از انتخاب ترامپ از لزوم احترام به او در جایگاه ریاست‌جمهوری گفته بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر