بازدید 3341

دستگیری سارق حرفه ای اماکن در اسلامشهر

کد خبر: ۶۹۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 16 May 2017
فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه ها با ۱۸ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ ابراهیم حسن آبادی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته در پی شکایت یکی از کسبه های شهرک « میان آباد» به کلانتری ۱۷ شهرک «کامیون داران» مبنی بر اینکه مغازه اش مورد دستبرد سارقان قرار گرفته است، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: پرونده ای در این خصوص تشکیل و تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع با حضور در محل و  با انجام تحقیقات گسترده میدانی از وضعیت محل و مغازه ها، به بررسی احتمالات در خصوص نحوه سرقت پرداختند.  

حسن آبادی اضافه کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی در نهایت مأموران با به دست آوردن یک سرنخ موفق به شناسایی شخصی با نام « ع. د» که دارای سوابق کیفری بود، شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی مخفیگاه سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در ادامه عنوان کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم، وی با توجه به شواهد و مدارک موجود به ۱۸ فقره سرقت از مغازه ها اعتراف و در این رابطه اموال مسروقه در محل اختفای سارق کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.  

بر اساس این گزارش متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر