بازدید 8860

تذکر دفتر اخلاقیات دولت آمریکا به "ایوانکا ترامپ"

دفتر اخلاقیات دولت آمریکا به "ایوانکا ترامپ" فرصت داد تا حساب‌های مالی خود را ظرف ۳۰ روز اعلام کند.
کد خبر: ۶۹۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۶ 03 May 2017
دفتر اخلاقیات دولت آمریکا به "ایوانکا ترامپ" فرصت داد تا حساب‌های مالی خود را ظرف ۳۰ روز اعلام کند.

به گزارش تسنیم، پایگاه هیل اعلام کرد دفتر اخلاقیات دولت آمریکا پس از آنکه ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور آمریکا سمت مشاور ویژه ترامپ را عهده دار شد، در نامه ای از او خواست تا حساب‌های مالی خود را اعلام کرده و خود را از تجارت خانوادگی پدرش جدا کند.

در این گزارش آمده است سناتور الیزابت وارن، سناتور دموکرات از ایالت ماساچوست و "تام کارپر" سناتور دموکرات ایالت دلاویر در پایان ماه مارس در نامه ای به دفتر اخلاقیات دولت، خواستار ارائه اطلاعاتی در خصوص شیوه‌ای شدند که دختر رئیس جمهور آمریکا می خواهد در ارتباط با جلوگیری از تضاد منافع میان فعالیت های تجاری خود و کار در دولت پیش بگیرد.

طبق اعلام هیل، این دو نماینده، نامه خود را در 29 مارس و در روزی که ایوانکا ترامپ، کار رسمی و بدون مزد خود را آغاز کرد، به دفتر اخلاقیات دولت ارسال کردند. در نامه این دو سناتور در خصوص اینکه چگونه دفتر اخلاقیات حکم به پیروی از قوانین خواهد داد، پرسش شده است.

هیل اعلام کرده دفتر اخلاقیات از ایوانکا ترامپ درخواست کرده ظرف 30 روز از زمان منصوب شدنش، حساب های مالی خود و حساب های مالی همسرش "جرد کوشنر" و فرزندانش را اعلام کند. در این گزارش آمده است کاخ سفید می تواند این مسأله را تا 45 روز تمدید کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار