بازدید 8737

عرصه فضای مجازی، جنگ تمام عیار است

کد خبر: ۶۸۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 01 May 2017
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: عرصه فضای مجازی همان جنگ تمام عیار است که در زمان حاضر خانه و اتاق فرزندان ما را در اختیار گرفته است.

به گزارش ایسنا سردار غلامحسین غیب پرور در همایش فضای مجازی بسیج با اشاره به اهمیت پاسداری از انقلاب اسلامی و حمایت از ولایت فقیه گفت: شرط دفاع و پاسداری از دین خدا وجود انسان های عاقل و بیدار دل است.

وی ادامه داد: از آغاز تا کنون میدان های مختلفی برای دفاع از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان آن پیش آمده است، زمانی دفاع از اسلام در جبهه های جنگ بود و امروز علم و فرهنگ تجلی عرصه دفاع از انقلاب اسلامی می باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر جنگ فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: دشمن با دین و اعتقاد ما سر کار دارد و در تلاش است تا مردم را از دین تهی نماید و ازرشهایشان را بگیرد.

سردار غیب پرور گفت: دشمن چون باطل است و ریشه ندارد لذا زمانی که ما خوب عمل ننماییم او فاتح میدان خواهد شد و فضای مجازی یکی از عرصه هایی است که در صورت عملکرد ناصحیح ما، دشمن پیروز می شود.

وی با بیان الزامات پیروزی در جنگ نرم گفت: همان طوری که ما در هشت سال جنگ تحمیلی روی نیروهای خودی و دشمن و وضعیت جغرافیای زمین تمرکز می کردیم، در عرصه فضای مجازی نیز باید بررسی نماییم که چه تعداد نیروی کارآمد و حرفه ای در اختیار داریم و موانع را بشناسیم زیرا میدان جنگ نرم، میدان بی رحمی است.

 غیب پرور ادامه داد: عرصه فضای مجازی همان جنگ تمام عیار است که در زمان حاضر خانه و اتاق فرزندان ما را در اختیار گرفته است و امروز به گونه ای است که همه امکانات گذشته در یک گوشی تلفن همراه تجمیع شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر ضرورت هوشیاری در زمینه فضای مجازی گفت: در این میدان باید جایگاه خود را بشناسیم و نباید در این عرصه خوش خیال باشیم.

غیب پرور در پایان با اشاره به مقدمات لازم برای مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی ادامه داد: در آغاز باید هم افزایی داشته باشیم در قدم بعدی باید در جهت به روز شدن خود و امکانات و روش ها اقدام نمود و در نهایت باید بر تاثیرگذاری اقدامات فرهنگی در کف جامعه متمرکز شویم.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل