بازدید 2027

انتخابات در لا به لای روزنامه‌ها

کد خبر: ۶۸۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 01 May 2017
اغلب روزنامه‌های امروز با توجه به سخنرانی روز گذشته رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات پیش‌رو و همچنین افتتاح پالایشگاه ستاره خلیج فارس توسط حسن روحانی، تیتر و تصویر نخست خود را به این دو موضوع اختصاص داده‌اند.

به گزارش ایسنا، روزنامه «ایران» تیتر یک خود را «انتخابات امنیت ملی را تامین می‌کند» انتخاب کرده و به حضور رهبر معظم انقلاب در جمع کارگران و کارآفرینان پرداخته است.

روزنامه «قانون» تصویر نخست خود را به رهبر معظم انقلاب در میان کارگران و کارآفرینان اختصاص داده است و مطلبی را با تیتر «هرگز نمی‌گویم به چه کسی رای بدهید یا ندهید» منتشر کرده است.

روزنامه «شهروند» تیتر نخست خود را «کشور با کار انقلابی و جهادی سامان می‌یابد» انتخاب کرده و عکس یک خود را به حضور رهبر معظم انقلاب در جمع کارگران اختصاص داده است.

روزنامه «خراسان» تیتر یک «آنچه سایه جنگ را رفع کرد حضور مردم است» را انتخاب کرده و تصویر نخست خود را نیز به حضور رهبر معظم انقلاب  و سخنرانی ایشان در جمع کارگران اختصاص داده است.

روزنامه «جام جم» تیتر نخست «حمایت از قشر ضعیف » را انتخاب کرده است و به بخشی از صحبت‌های رهبر درباره‌ی انتخابات و نامزده‌های ریاست جمهوری اشاره کرده است.

روزنامه «وطن امروز» مطلبی را با تیتر «فقط کار جهادی و انقلابی» و با رو تیتر طولانی «رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران و کارآفرینان با اشاره به موضوع انتخابات ریاست جمهوری تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی و سامان گرفتن مشکلات کشور را کار پرحجم،‌ با کیفیت و مجاهدانه عنوان کردند» منتشر کرده است.

این روزنامه تصویر نخست خود را به رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران اختصاص داده است.

روزنامه «اطلاعات» تیتر نخست «حضور در انتخابات تضمین‌کننده امنیت ملی است» را انتخاب کرده است. این روزنامه همچنین تصویر نخست خود را به دو عکس از مقام معظم رهبری و جمعی از کارگران اختصاص داده است.

روزنامه «همشهری» تیتر یک «حل مشکل اشتغال/یک روز تاخیر هم جایز نیست» را انتخاب کرده و به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره‌ی نامزدهای انتخاباتی اشاره کرده است.

اما روزنامه «وقایع اتفاقیه» تیتر نخست «برای خدمت تلاش کنید نه قدرت» را برای صبح امروز انتخاب کرده و به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات اشاره کرده است.

روزنامه‌های «کیهان» و «رسالت» تیترهای یک «سایه جنگ را حضور ملت رفع کرده نه مسئولان» و «برای خدمت به طبقات ضعیف وارد میدان شوید» را انتخاب کرده‌اند.

روزنامه «جوان» نیز تصویر نخست خود را به حضور رهبر معظم انقلاب در میان جمعی از کارگران و کارآفرینان اختصاص داده است و مطلبی با تیتر «حضور مردم سایه جنگ را برد نه عملکرد مسئولان» را انتخاب کرده است.

روزنامه «مردمسالاری» تصویر نخست خود را به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع کارگران اختصاص داده و در همین راستا مطلبی را با تیتر «هر کسی کشور را دوست دارد در انتخابات شرکت کند» منتشر کرده است.

روزنامه «جمهوری اسلامی» تیتر نخست «هرگز نمی‌گویم به چه کسی رأی بدهید یا ندهید اما اصرار دارم که در پای صندوق رأی حاضر باشید» را انتخاب کرده است.

حضور روحانی در پالایشگاه خلیج فارس

روزنامه «شرق» تیتر یک «به دروغ و خرافه بازنمی‌گردیم» را انتخاب و به حضور رییس جمهور در جمع مردم بندرعباس برای افتتاح پالایشگاه میعانات گازی خلیج فارس اشاره کرده است.

روزنامه «ایران» نیز تصویر نخست خود را به حضور روحانی و زنگنه در میان جمعی از کارکنان پالایشگاه خلیج فارس اختصاص داده و مطلبی را در همین راستا با تیتر «رویای ۳۶ ساله خودکفایی بنزین به واقعیت پیوست» منتشر کرده است.

روزنامه «آرمان امروز» تیتر یک «‌دلواپسان برای افتتاح پروژه‌ها هم دلواپسند» را انتخاب و به صحبت‌های حسن روحانی در این پالایشگاه اشاره کرده است.

روزنامه «اعتماد» تیتر نخست «دلواپس افتتاح طرح‌ها شده‌اند» را انتخاب کرده و به صحبت روحانی در پالایشگاه نفت اشاره کرده است.

«وقایع اتفاقیه» تصویر نخست خود را به عکسی از روحانی در نمای پشت‌سر که در پالایشگاه خلیج فارس حضور دارد اختصاص داده است و در همین راستا مطلبی را با تیتر «بنزین، ایرانی شد» منتشر کرده است.

روزنامه «بهار» تصویر نخست خود را به حضور روحانی در میان کارکنان پالایشگاه خلیج فارس اختصاص داده و به صحبت‌های روحانی در افتتاح این پالایشگاه اشاره دارد و در همین راستا مطلبی را با تیتر «پیش‌تر دلواپس برجام بودند حالا دلواپس افتتاح!» را منتشر کرده است.

روزنامه «جمهوری اسلامی» تصویر نخست خود را به حضور روحانی برای افتتاح پالایشگاه میعانات گازی خلیج فارس اختصاص داده و در همین راستا مطلبی را با تیتر «افتتاح فاز اول پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس توسط دکتر روحانی» را منتشر کرده است.

بازتاب صحبت‌های محمد باقر قالیباف در برنامه تبلیغاتی

روزنامه «شرق» گفت‌وگویی را با عبدالله رمضان‌زاده انجام داده و تیتر «قالیباف یا مشاور ندارد و یا به او اطلاعات غلط می‌دهند» را منتشر کرده است. این روزنامه همچنین گفتگویی با مصطفی تاج‌زاده انجام داده است و این پرسش وی که «شما جزء ۹۶ درصدید؟» را به عنوان تیتر انتخاب کرده است.

روزنامه «آفتاب یزد» تیتر یک «مردم: زالو صفت نیستیم» را انتخاب کرده و به گفتگوی تلویزیونی قالیباف در شبکه یک سیما اشاره کرده است.

این روزنامه تصویر نخست خود هم را به دو عکس اختصاص داده است که در دو عکس کاغذهای چسبانده شده بر دو ماشین مدل بالا را نشان می‌دهند که بر روی این کاغذها نوشته شده «به خدا ما جز چهار درصد زالو صفت نیستیم، پنجاه ساله کارخانه‌ داریم» و در این گزارش به واکنش یک شهروند در این راستا هم اشاره کرده است.

روزنامه «مردم سالاری» مطلبی را با تیتر یک «شوخی تلخ انتخاباتی» و با روتیتر «احمد مسجد جامعی سخنان قالیباف درباره‌ی شورایاری‌ها را تکذیب کرد» را منتشر کرده است.

روزنامه «ابتکار» عکس نخست خود را تصویری انتخاب کرده که ماشین در حال رد شدن از کفش کتانی قرمز رنگی را نشان می‌دهد، در حالی که رد لاستیک بر کفش افتاده است. این روزنامه در همین راستا مطلبی را با تیتر «ثروتمند خوب، ثروتمند بد»‌ و با روتیتر «تقسیم‌بندی جامعه دوقطبی ۴ درصد زالو صفت و ۹۶ درصد دیگر چه تبعاتی برای اقتصاد دارد؟» منتشر کرده است.

رونمایی از کتاب خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسجانی

روزنامه «آرمان امروز»‌ تصویر نخست خود را به سید حسن خمینی اختصاص داده و در همین راستا مطلبی را با تیتر «آیت‌الله هاشمی در بزنگاه‌ها تصمیم بزرگ می‌گرفت» را منتشر کرده است و به مراسم رونمایی از کتاب خاطرات آیت‌الله هاشمی اشاره دارد.

روزنامه «اعتماد» هم عکس یک خود را به تصویری از نوه امام (ره) در حال سخنرانی اختصاص داده و مطلبی را با تیتر «روایت صبر و پیروزی آیت‌الله» منتشر کرده است.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر