بازدید 2958

ابهام درباره وضعیت قلعه‌نویی

هنوز مشخص نیست که آیا این قانون شامل حال سرمربی و اعضای کادر فنی هم می شود یا خیر.
کد خبر: ۶۸۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 01 May 2017
به گزارش تابناک ورزشی، چند ماه پیش بود که فیفا به خاطر شکایت بازیکنان خارجی سابق تراکتورسازی و عدم پرداخت مطالبات آنها در موعد مقرر، این باشگاه ایرانی را از دو پنجره نقل و انتقالات (نقل و انتقالات زمستانی و تابستانی) محروم کرد. به این ترتیب تراکتورسازی تا رفع مشکل ایجاد شده حق جذب اعضای جدیدی را ندارد و باید از بازیکنان فعلی خود و یا بازیکنان پایه این باشگاه استفاده کند.

هنوز مشخص نیست که آیا این قانون شامل حال سرمربی و اعضای کادر فنی هم می شود یا خیر. در صورتی که امیر قلعه نویی از تراکتورسازی کنار برود، آیا این امکان وجود دارد که تراکتورسازان مربی دیگری به خدمت بگیرند؟ این سئوالی است که حتی سازمان لیگ هم پاسخ مشخصی برایش ندارد.

سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این خصوص گفت: به صورت دقیق اطلاعی از قانون  ندارم ولی فکر می کنم این محرومیت فقط برای جذب بازیکنان باشد نه مربی.

فتاحی تاکید کرد: تراکتورسازی در حال رایزنی است تا این مشکل را برطرف و محرومیتش را تعلیق کند. البته این کار ساده ای نیست. تراکتورسازی با رای فیفا نمی تواند بازیکن جدید بگیرد؛ به این ترتیب آنها یا باید با بازیکنان خودشان تمدید کنند و یا از تیم های پایه باشگاه خود بازیکن بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار