بازدید 10855

دستگیری سارقان طلافروشی خیابان ستارخان

کد خبر: ۶۸۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 01 May 2017
فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: سارقان طلافروشی خیابان ستارخان تهران توسط پلیس استان مرکزی در شهرستان زرندیه شناسایی و دستگیر شدند.
 
به گزارش آرمان، کیومرث عزیزی اظهار داشت: سارقان یک طلافروشی در خیابان ستارخان تهران که در تاریخ چهاردهم فروردین ماه سال جاری اقدام به سرقت مقدار زیادی طلاجات از این واحد صنفی کرده و گریخته بودند، توسط پلیس استان مرکزی در شهرستان زرندیه شناسایی و دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در پی تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی پلیس آگاهی شهرستان زرندیه، مشخص شد زن و مردی که مظنون به سرقت از یک طلافروشی در خیابان ستارخان تهران طی ماه گذشته هستند،
 
در این شهرستان رفت و آمد دارند.وی افزود: در مرحله بعدی این سارقان هنگام تردد با یک دستگاه خودرو دستگیر شدند و خودرو توقیف شد که پس از دستگیری و بازجویی ها، این متهمان معترف شدند در تاریخ چهاردهم فروردین ماه سال جاری، از یک واحد صنفی طلافروشی در خیابان ستارخان تهران، از طریق تخریب دیوار، مقدار زیادی طلا سرقت کرده‌اند.
 
عزیزی خاطرنشان ساخت: تاکنون در دو مرحله ۱۲۰‌میلیون ریال از طلاهای سرقت شده در منزل این زن و مرد و همچنین روستایی در اطراف شهرستان کشف و توقیف شده است.
 
وی تصریح کرد: علاوه بر زن و مرد سارق، متهم دیگری که در شهرستان ساوه اقدام به خرید طلاهای مسروقه از آنها کرده بود نیز از سوی پلیس استان مرکزی شناسایی و دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: پرونده این متهمان برای بررسی بیشتر و تصمیم‌گیری به مرجع قضائی فرستاده شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل