بازدید 13698

علت آتش‌سوزی زنجیره‌ای خیابان پلیس مشخص شد + فیلم و تصاویر

نشت بنزین در جوی آب ۸ خودروی پارک شده در خیابان پلیس در تهران را به آتش کشاند.
کد خبر: ۶۸۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 30 April 2017
نشت بنزین در جوی آب ۸ خودروی پارک شده در خیابان پلیس در تهران را به آتش کشاند.

ساعاتی پیش به دلیل نشت بنزین در جوی آب در خیابان شیخ‌صفی سه‌راه ادیب در تهران، 8 خودرو که در کنار خیابان پارک بودند، آتش گرفت که بلافاصله پس از این آتش‌سوزی مسئولان شرکت ملی گاز منطقه به محل رفته و گاز منطقه را قطع کردند.



پیگیری خبرنگار فارس حاکی است؛ خوشبختانه این آتش‌سوزی به هیچ یک از علمک‌های گاز آسیبی نرساند و به طوری که پیش از این اعلام شده بود، احتمال نشت گاز منجر به این آتش‌سوزی شده است، اما براساس گزارش مسئولان شرکت آتش‌نشانی حاضر در منطقه، علت این حادثه نشت بنزین بود و نشت گاز در کار نیست.

بیژن حاج‌محمدرضا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به حادثه آتش‌سوزی چند خودرو در خیابان پلیس گفت: این حادثه در طول 10-15 سال گذشته برای دومین بار است که تکرار می‌شود به طوریکه اولین حادثه در جایگاه عرضه بنزین میدان خراسان رخ داده بود.

رئیس اتحادیه جایگاه‌داران بنزین با اشاره به اینکه این جایگاه یکی از پرفروش‌ترین جایگاه‌های ایران به شمار می‌رود، گفت: به همین دلیل تمام مسائل ایمنی در این جایگاه رعایت می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: ظاهرا تینری که در جوی ریخته شده بود موجب شد که این آتش سوزی رخ دهد هرچند که علت این حادثه باید توسط اتش نشانی اعلام شود اما خوشبختانه در حال حاضر جایگاه بدون کوچکترین آسیبی مشغول به عرضه سوخت است.

تعداد بازدید : 160




سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر