بازدید 8352
۱

واژگونی اتوبوس مسافری اصفهان ـ تهران

کد خبر: ۶۸۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 30 April 2017
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: روز گذشته به دنبال واژگونی اتوبوس مسافربری اصفهان – تهران در اتوبان معلم یک نفر کشته و پنج نفر نیز مجروح شدند.
 
به گزارش مهر، سرهنگ جهانگیر کریمی با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در اتوبان معلم زیر پل هسا اظهار داشت: این اتوبوس مربوط به خط اصفهان – تهران بوده که عصر روز گذشته دچار حادثه شده است.

وی علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه عنوان کرد و ابراز داشت: راننده از سرعت مطمئنه تخطی داشته و به علت لغزنده بودن جاده توانایی کنترل خودرو را نداشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این حادثه یکی از مسافران جان خود را از دست داده است، افزود: پنج نفر دیگر نیز در این حادثه مجروح شده‌اند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
جمعه در آزادراه تهران - اصفهان به دلیل ترافیک جاده با سرعت 120 کیلومتر بر ساعت اقدام به به سبقت از یک اتوبوس کردم که متاسفانه با سرعت بیشتر از 120 اتوبوس مواجه شدم و برای عدم مسدود شدن مسیر مجبور شدم سرعتم رو به 135 کیلومتر در ساعت برسونم تا اتوبوس رو جا بگذارم و جاده رو برای پشت سری ها باز کنم تا از شر نور بالاهای ممتد راننده های پشت سر خلاص بشم .
کلا در کشور ما حداکثر سرعت برای مردم یک شوخی بیشتر نیست و طلبکارانه مجبورت می کنند تا خلاف کنید .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر