بازدید 1855

مسدود شدن مرزهای زمینی الجزایر در آستانه انتخابات

در آستانه انتخابات سراسری نخست وزیر الجزایر اعلام کرد که با توجه به مشکلات امنیتی در برخی از کشورهای همسایه، مرزهای زمینی‌ کشورش را مسدود کرده است.
کد خبر: ۶۸۹۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 29 April 2017
در آستانه انتخابات سراسری نخست وزیر الجزایر اعلام کرد که با توجه به مشکلات امنیتی در برخی از کشورهای همسایه، مرزهای زمینی‌ کشورش را مسدود کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از الشرق الاوسط، عبدالمالک سلال، نخست وزیر الجزایر در نشستش با گروه‌های جامعه مدنی در جنوب این کشور گفت: ما به خوبی می‌دانیم که بستن مرزها باعث کاهش فعالیت‌های تجاری و گردشگری شده است اما حفظ امنیت و ثبات ایجاب کرد که ما چنین تصمیمی را اتخاذ کنیم.

عبدالمالک سلال گفت: مشکلات پیچیده که در کشورهای همسایه رخ داده، ما را واداشت تا تدابیری را برای حفظ امنیت و ثبات کشورمان اتخاذ کنیم. این تدابیر امنیتی به نفع کشور و ملت الجزایر است.

وی تاکید کرد که گروه‌های تروریستی خطرناکی در برخی از کشورهای همسایه حضور دارند و برخی از کشورهای دیگر نیز چشم طمع نسبت به الجزایر دارند.

نخست وزیر الجزایر با بیان اینکه باید برخی از فشارها را پذیرفت و مقوله امنیت را ناچیز نشمرد، گفت که نیروهای ارتش در تمامی نوار مرزی مستقر هستند و امنیت همسایگان الجزایر از امنیت این کشور است.

این در حالی است که روز پنج شنبه مردم الجزایر به منظور شرکت در انتخابات سراسری به مراکز اخذ رای می‌روند و کمپین تبلیغات انتخاباتی نیز فردا (یکشنبه) پایان می‌یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی