بازدید 2440

کاندیداها نیازهای جامعه را درک کنند

عضو کمیسیون شوراهای مجلس درخصوص انتظار مردم از رئیس جمهور آینده گفت: مدیریت انقلابی و درک مشکلات مردم دو اولویت اساسی برای آغاز کار نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است.
کد خبر: ۶۸۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 29 April 2017
امیر خجسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه انتخابات هایی در سطح کلان مانند انتخابات ریاست جمهوری یک فرصت طلایی را برای مسئولان جامعه فراهم می سازد، گفت: اقشار مختلف جامعه با بیان علنی مطالبات و انتظارات خود از افراد حاضر در رقابت های انتخاباتی، ضعف های موجود در جامعه را آشکار می سازند، لذا همگان ازجمله مردم به عنوان پیشگامان مطالبه گری و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی علی الخصوص نامزد های شرکت کننده در انتخابات ریاست جمهوری باید از این فرصت استفاده کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید برنامه دقیق و کارآمدی برای پاسخگویی به مطالبات تهیه کنند، عنوان کرد: درک مشکلات مردم و نیازهای اساسی جامعه باید به عنوان یکی از ارکان اساسی برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد.

وی در ادامه توجه به مدیریت انقلابی و روحیه انقلابی گری را بسیار حائز اهمیت توصیف کرد و یادآور شد: اگر روحیه انقلابی گری و شیفتگی نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی فراگیر شود دیگر شاهد برخی از نارسایی های موجود در سطح مدیریت کلان کشور نخواهیم بود.

خجسته در ادامه با بیان مواردی از مصادیق نتایج مدیریت انقلابی، کاهش میزان سطح فساد اداری و مالی در سیستم های مرتبط با حاکمیت را از دستاوردهای روحیه انقلابی گری در بین مسئولان برشمرد و اظهار داشت: متاسفانه امروز علاوه بر مشکلاتی مانند مشکلات معیشتی که مردم با آن درگیر هستند، موضوع فراگیر شدن فساد اقتصادی و اداری نیز موجب افزایش ناخرسندی مردم شده است.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی در ادامه با طرح این موضوع که اگر روحیه انقلابی گری اعمال می شد هیچگاه شاهد برخی مشکلات نبودیم، بیان داشت: استفاده از بیت المال، استفاده از رانت های مختلف و اشرافی گری هیچگاه در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی قرار نخواهد گرفت و البته مردم نیز نسبت به موضوع حساس هستند و از یک رییس جمهور انقلابی انتظار برخورد قاطع با مفاسد اقتصادی و اداری و ریشه کن کردن فساد در سطح دولت را دارند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان در توصیه به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: جدا از مسئله رقابت ها، نامزدها در همه شرایط اول منافع مردم را درنظر داشته باشند و هیچگاه منافع مردم را فدای منافع خود نکنند ضمن اینکه رقابت کردن و پیروزی از هر طریقی صرفا به شکست افراد منجر خواهد شد زیرا مردم تصمیم نهایی خود را به دور از هیاهوهای تبلیغاتی و انتخاباتی خواهند گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل