بازدید 4454
۱

ارائه بن خرید کتاب به برخی اقشار

کد خبر: ۶۸۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵ 29 April 2017
رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه بن خرید کتاب به برخی اقشار خاص از سوی مدیریت شهری پایتخت خبرداد.

به گزارش میزان، نمایشگاه کتاب حجت الاسلام عبدالمقیم ناصحی گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب از روز 13 تا 23 اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال برای دومین سال است که نمایشگاه بین المللی کتاب در شهر آفتاب برگزاری می شود، آمادگی مدیریت شهری برای برپایی هر چه بهتر نمایشگاه بالاتر رفته است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از تشکیل 6 کمیته تخصصی جهت برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه کتاب خبرداد و تصریح کرد: کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران 6 کمیته تخصصی را برای بررسی تمام زوایای برپایی یک نمایشگاه راه اندازی کرده است و تمام تلاش ما این است که در سال جاری نمایشگاه کتاب بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

ناصحی از ارائه خدمات ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی به شهروندان در ایام برپایی نمایشگاه کتاب خبرداد و اظهارکرد: علاوه بر ارائه خدمات از سوی شرکت مترو به بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب، پیش بینی شده است در بحث اتوبوس و تاکسی های ویژه نمایشگاه نیز خدمات ویژه ای به شهروندان ارائه شود.

وی با بیان اینکه " 60 هزار متر فضا جهت برگزاری نمایشگاه کتاب پیش بینی شده است" اذعان کرد: ناشران کتاب در روزهای گذشته کار استقرار در غرفه ها را آغاز کرده و اکنون بخش قابل توجهی از کتاب های ناشران به نمایشگاه منتقل شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از همکاری برخی دستگاه ها با شهرداری تهران جهت ارائه خدمات مطلوب به بازدید کنندگان از نمایشگاه کتاب خبرداد و خاطرنشان کرد: برخی دستگاه ها از جمله وزارت ارشاد، نیروی انتظامی، هلال احمر و ... با مدیریت شهری همکاری داشته تا برپایی نمایشگاه در محل شهر آفتاب بدون مشکل انجام شود.

ناصحی با تاکید بر آمادگی مدیریت شهری جهت مقابله با حوادث ناشی از بارندگی های فصلی اظهارکرد: با توجه به اینکه سال گذشته در پی بارندگی های فصلی، مشکلاتی برای ناشران و غرفه داران ایجاد شد در سال جاری مدیریت شهری پایتخت به گونه ای برنامه ریزی کرده که مشکلات سال قبل تکرار نشود.

وی از ارائه بن خرید کتاب به برخی اقشار خبرداد و تصریح کرد: مقرر شده از سوی مدیریت شهری پایتخت بن هایی به دانش آموزان، دانشجویان و اساتید تعلق گیرد و طی روزهای آینده در رابطه با نحوه ارائه این بن ها تصمیم گیری خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
از چوپان 120 ساله ای پرسیدند: رمز طول عمر و سلامتی شما چیست؟ گفت: نه زن دارم ، نه سواد!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار