بازدید 3261
خبر

طلای اول وزنه‌برداری ایران در آسیایی ترکمنستان

صالح چراغی نماینده ایران در دسته 85 کیلو در اولین حرکت موفق به مهار وزنه 155 کیلوگرمی نشد، اما در دومین حرکت این وزنه را مهار کرد. چراغی در حرکت سوم نیز با مهار وزنه 162 کیلوگرمی مدال طلا را از آن خود کرد.
کد خبر: ۶۸۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱ 27 April 2017
نمایندگان وزنه برداری ایران در دسته ۸۵ کیلوگرم رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در پایان حرکت یک‌ضرب به عناوین اول و ششم دست یافتند.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا که در شهر عشق آباد ترکمنستان در حال برگزاری است، صالح چراغی و مرتضی بیگلری ملی‌پوشان کشورمان در گروه A دسته 85 کیلوگرم، به مصاف 6 وزنه‌بردار دیگر رفتند که در پایان حرکات یک‌ضرب به عناوین اول و ششم دست یافتند.

حرکت یک‌ضرب:
مرتضی بیگلری در نخستین حرکت یک‌ضرب موفق به مهار وزنه 149 کیلوگرمی شد، وی در دومین تلاش نیز وزنه 154 کیلوگرمی را مهار کرد، اما در حرکت سوم در مهار وزنه‌ 159 کیلوگرمی ناکام ماند تا با عنوان پنجم در این حرکت به کار خود پایان دهد.

طلای اول وزنه‌برداری ایران در آسیایی ترکمنستان

صالح چراغی دیگر نماینده ایران در این دسته در اولین حرکت موفق به مهار وزنه 155 کیلوگرمی نشد، اما در دومین حرکت این وزنه را مهار کرد. چراغی در حرکت سوم نیز با مهار وزنه 162 کیلوگرمی مدال طلا را از آن خود کرد.

 رده‌بندی این وزن در پایان حرکت یک‌ضرب 

1- صالح چراغی از ایران 162 کیلوگرم یک‌ضرب (طلا)
2- یونگ ژائو از چین 160 کیلوگرم یک‌ضرب (نقره)
3- یو دانگ جو از کره جنوبی 156 کیلوگرم (برنز)
.
.
6- مرتضی بیگلری از ایران (154 کیلوگرم یک‌ضرب (نقره)
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار