بازدید 2762

تسلیت وزیر کشور برای شهادت مرزبان‌ها

رحمانی‌فضلی طی پیامی شهادت تعدادی از فرزندان غیور ایران اسلامی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ 27 April 2017
رحمانی‌فضلی طی پیامی شهادت تعدادی از فرزندان غیور ایران اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش تسنیم، پیام تسلیت وزیر کشور در پی شهادت جمعی از مرزبانان به شرح زیر است:
بسمه تعالی

حادثه دردناک شهادت تعدادی از فرزندان غیور که در پاسداری و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران به دست اشرار تروریست به دیدار معبود شتافتند موجب تاثر عمیق اینجانب گردید.

امروز کشور اسلامی، سوگوار جوانان برومندی است که برای حفظ امنیت و آسایش و آرامش ایرانیان به دست گروهک‌های تروریستی تکفیری، صهیونیستی در خون خود غلطیدند.

این ضایعه اسفناک بار دگیر ضرورت هوشیاری همه مردم به توطئه‌ها و فتنه‌های تفرقه‌افکنانه و اختلاف برانگیز دشمنان ملت بزرگوار ایران به ویژه در میان مردم فهیم و نستوه و آگاه منطقه سیستان و بلوچستان را مورد تاکید قرار داد و بر همگان آشکار گردید که توسعه و آرامش و امنیت این مناطق بزرگترین نگرانی و دغدغه عوامل و مزدوران نظام سلطه می‌باشد.

اینجانب ضمن تسلیت به فرماندهی معظم کل قوا، خانواده و همرزمان شهدای عزیز و مردم بزرگوار؛ از نیروهای غیور و شجاع قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و سربازان گمنام حضرت بقیه الله الاعظم(عج) می‌خواهم با تلاش و مجاهدت مجدانه ضمن مجازات عوامل این حادثه دردناک، این قبیل اقدامات تروریستی را در منطقه ریشه‌کن کنند و قطعا از مجاری دیپلماسی نیز پیگیر پایبندی کشور همسایه پاکستان به توافقنامه‌های امنیتی و مرزی خواهیم بود.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی
وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر