بازدید 3282
۲

آتش‌سوزی در کارگاه تولید کفش خیابان شاپور

یک کارگاه تولید کفش در خیابان شاپور عصر دیروز در کام آتش فرو رفت ولی به کارگران آن آسیبی نرسید.
کد خبر: ۶۸۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 27 April 2017
یک کارگاه تولید کفش در خیابان شاپور عصر دیروز در کام آتش فرو رفت ولی به کارگران آن آسیبی نرسید.
 
به گزارش میزان،این آتش سوزی ساعت 16:40 عصر دیروز توسط شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد که بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، بی درنگ آتش نشانان ایستگاههای 1 و 67 به خیابان وحدت اسلامی، ابتدای خیابان مقدس خیابانی رهسپار شدند.

به گفته امیر هاتفی، معاون منطقه پنج عملیات سازمان آتش نشانی تهران، یک کارگاه تولید کفش به مساحت 150 متر مربع که در طبقه دوم ساختمان دو طبقه ای قرار داشت به علت نامعلومی دچار آتش سوزی شد و شعله های آتش در حال سرایت به همه قسمت های این ساختمان دوطبقه بود.

وی در ادامه افزود: آتش نشانان بی درنگ با قطع جریان برق و گاز ساختمان، محل حادثه را ایمن کردند و به سرعت با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده و دستگاه های تنفسی، خود را به طبقه دوم رساندند و مشغول مهار شعله های سرکش آتش شدند.

معاون منطقه پنج عملیات آتش نشانی تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران این کارگاه آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی در مدت زمان کوتاهی این آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند.

هاتفی خاطرنشان کرد: کارشناسان علت یابی منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند و آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
چرا نهادهای مربوطه اجازه میدن کارگاه های اینچنینی و خطرناک وسط منطقه مسکونی باشه . خونه ما همینجاست و کل کوچه رو دود غلیظی گرفته بود به حدی که توی خونه نمیشد نفس کشید و رفتیم سر کوچه . عرض کوچه سه چهار متر هست و تراکم مسکونی بالایی داره و متاسفانه اکثر خونه های این منطقه که در کوچه های باریک واقع شدن یا شدن کارگاه یا شدن انبار .
خیابان شاپور دیگه کجاست؟!
نزدیک میدان فوزیه!؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر