بازدید 3586

چند دستگی در الریان قبل از مهمترین بازی سال با الهلال

از دست رفتن اعتماد مجموعه نسبت به لادروپ و ایجاد مشکلات فراوان در این تیم، بازیکنانی نظیر عبدالمجید عناد، عبدالرحمن الکربی، احمد علاء و دروازه بان این تیم، سعود الهاجری گروه هایی تشکیل داده اند و نفرات خود را در تیم دارند.
کد خبر: ۶۸۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 26 April 2017
رسانه های قطری پس از شکست سنگین الریان در لیگ قهرمانان به انتقاد از این تیم پرداخته و لادروپ را مسئول این شکست تحقیرآمیز می دانند، آنها معتقدند در این تیم چند دستگی به وجود آمده است.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روزنامه الوطن، باخت تحقیرآمیز الریان در دیدار هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا برابر الوحده نتیجه رفتار مایکل لادروپ و ایجاد چند دستگی در این تیم بود و بازی با الهلال نشان می دهد که این فاجعه تا چه اندازه در این تیم پیش رفته است، به همین دلیل هواداران این تیم که در تمرین روز گذشته حضور پیدا کرده بودند از نتیجه تحقیرآمیز و شکست 5 بر 1 این تیم به شدت شاکی بودند و علیه لادروپ شعار سر دادند. آنها در زمان ورود الریانی ها به دوحه نیز در فرودگاه با خشم از بازیکنان تیم خود استقبال کردند.
 
در حالی که تصور همه هواداران این تیم بر این بود که الریان کار سختی در دیدار برابر الوحده نخواهد داشت و با پیروزی در برابر این تیم راه صعود را برای خود هموار می کند، با به دست آمدن نتیجه ای عجیب و تساوی دو تیم پرسپولیس و الهلال کار را به هفته آینده کشاند، این تیم تاکنون شکستی این چنینی در دیدارهای قاره ای نداشته. به دست آمدن نتیجه فاجعه بار در امارات حاصل ایجاد چند دستگی در این تیم و مشکلات داخلی بود؛ مشکلاتی که در هفته های پایانی لیگ ستارگان قطر نیز خود را نشان داد.  
 

 قطعا مسئولیت این شکست به عهده لادروپ است چرا که وی نتوانست تیم را به خوبی اداره کند و مشکلات تکنیکی تیم را حل کند، تیمی که در دیدار اخیر مشکلات روحی و روانی نیز داشت، البته مشکلات الریانی ها به اینجا ختم نمی شود، آنها در هر بازی مجبور هستند دست به تغییراتی بزنند این باعث می شود اوضاع این تیم به هم بریزد. 
 
مایکل لادروپ به وضعیت بدنی بازیکنان تیم خود نیز توجهی نداشته است، این موضوع وقتی مشخص می شود که در ابتدای دیدار الریان با الوحده بازیکنان این تیم با بدن هایی خسته پا به میدان گذاشتند، آنها سه روز پیش از این دیدار با السد روبرو شدند و پس از آن نیز لادروپ نتوانست بدن های بازیکنان را به حالت عادی برگرداند؛ به همین دلیل آنها خسته به میدان آمدند و یکی از دلایل به وجود آمدن آن نتیجه عجیب نیز همین موضوع بود، این موضوع آنقدر در این دیدار واضح بود که مشاهده می شد بازیکنان در نیمه دوم در زمین راه می روند و لادروپ نیز از این موضوع برداشت درستی نداشت. 
 
علاوه بر از دست رفتن اعتماد مجموعه نسبت به لادروپ و ایجاد مشکلات فراوان در این تیم، بازیکنانی نظیر عبدالمجید عناد، عبدالرحمن الکربی، احمد علاء و دروازه بان این تیم، سعود الهاجری گروه هایی تشکیل داده اند و نفرات خود را در تیم دارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان