بازدید 2792

انریکه: کاش ما هم مانند رئال در اروپا بازی داشتیم

کد خبر: ۶۸۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ 25 April 2017
سرمربی بارسلونا اعتراف کرد که ترجیح می‌دهد به جای داشتن فرصت استراحت بیشتر میان دو بازی‌اش در لالیگا، هنوز در لیگ قهرمانان حضور داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، لوئیس انریکه در کنفرانس خبری پیش از بازی خانگی فردا شب (چهارشنبه) تیمش برابر اوساسونا در هفته سی‌و‌چهارم لالیگا اعتراف کرد که ترجیح می‌داد تیمش همچنان در لیگ قهرمانان بود تا اینکه برای قهرمانی در لالیگا فرصت استراحت بیشتری نسبت به کهکشانی‌ها می‌داشت.

رئال مادرید در هفته‌های پیش رو بازی‌های مهم و فشرده‌ای دارد که در میان آنها دو دربی مقابل اتلتیکو مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دیده می‌شود. به اعتقاد برخی این برنامه فشرده ممکن است روی مردان زیدان در کورس قهرمانی لالیگا فشار بیشتری بیاورد. انریکه اما گفت که حاضر بود تیمش جای رئال مادرید بود و به جای فرصت استراحت بیشتر بین بازی‌هایش در لالیگا، هنوز فرصت قهرمانی در لیگ قهرمانان را داشت.

انریکه گفت: ای‌کاش بارسلونا هم چنین تقویمی می‌داشت. این یعنی که ما هنوز در لیگ قهرمانان حضور داشتیم. کاملاً‌ مشخص است که ما هنوز هم بازی‌های سختی پیش‌رو داریم. بازی‌هایی که از این به بعد داریم، خطرناک‌تر هستند و ما در طول فصل همیشه برابر تیم‌هایی که میل به پایین‌ آوردن سرعت بازی دارند مشکل داشته‌ایم، پس بازی برابر اوساسونا هم سخت خواهد بود.

سرمربی بارسلونا درباره رقابت تیمش با رئال مادرید در کورس قهرمانی که کاتالان‌ها بعد از فتح ال‌کلاسیکو پیشتاز آن شده‌اند تأکید کرد: رئال مادرید یک بازی معوقه دارد و به همین دلیل کار برای هر دوی ما سخت است. تا پایان فصل شگفتی‌های دیگری ممکن است رقم بخورد.

انریکه افزود: مسلماً‌ پیروزی در ال‌کلاسیکو برای ما ارزش روانی زیادی داشت چون به ما برای کسب نتیجه در بازی‌های باقیمانده انگیزه بزرگی داد اما مهم این است که از الان تا پایان فصل در کسب نتیجه ثبات داشته باشیم.

انریکه درباره شیوه خوشحالی لیونل مسی در ال‌کلاسیکو بعد از گل دومش (وقتی پیراهنش را رو به سمت هواداران رئال مادرید گرفت) گفت: هیچ کسی در این باره نمی‌تواند بهتر از خود مسی توضیح دهد اما به نظر من حرکتش مشکلی نداشت. به نکات مثبت بازی تیمم نگاه می‌کنم از جمله اینکه سه سال توانسته‌ام مسی را تمرین دهم. من در این مدت توانستم از تماشای بازی‌های مسی لذت ببرم و از نزدیک ببینم که دامنه توانایی‌های او بی‌نهایت است.

بارسلونا فردا شب از ساعت 22 به وقت تهران میزبان اوساسونا خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار