بازدید 19146

آخرین وضعیت راه‌های کشور

کد خبر: ۶۸۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 25 April 2017
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در استان قزوین و محور هراز بارش باران و همچنین در استان اردبیل محورهای اردبیل-مغان و اردبیل-آستارا و محور کندوان مه‌گرفتگی را شاهد هستیم.

به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی افزود: براساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت جوی و ترافیکی، پلیس راهور نیروی انتظامی برای محور کرج-چالوس(محدوده امیرکبیر تا کیلومتر ۷ ) ترافیک سنگین و برای جنوب به شمال محورکرج-چالوس (از کیلومتر ۷ تونل شماره ۵) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است .

وی ادامه داد : محورهای مسدودی در حال حاضر نیز شامل محور شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز ،محور پونل -خلخال در استان گیلان و محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان به علت نبود ایمنی کافی است.

رحمتنی تاکید کرد :همچنین محور شیراز-جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه ،محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان به علت نبود ایمنی کافی ومحور استهبان-نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین مسدود هستند.

وی با اشاره به محورهای مسدود نیز گفت: محور فرعی رودبار-کهنوج -قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغان رودخانه ، محور اشنویه-پیرانشهر در استان آذربایجان غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود است.

در آزادراه قم به تهران از ۲۹فروردین تا ۲۰ شهریور ماه ۹۶ (محدوده عوارضی تا کیلومتر ۱۲/۵)روزهای شنبه،یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت  ۸تا۱۷و روزهای سه شنبه (از ساعت ۸تا ۱۲)به استثنای روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد : در محور کرج-چالوس از اول اردیبهشت ماه تا ۲۰شهریور ماه امسال (محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان - کیلومتر صفر تا ۷۵) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته (از ساعت ۸تا ۱۷) و روزهای چهارشنبه(از ساعت ۸ تا ۱۲)به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه ، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا میشود  به جزء محور هایی که درآنها مسدودی گزارش شده است سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

همچنین مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰خط) و ۱۲۰ شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر