بازدید 5609
۱

علت مسمومیت دانش‌آموزان در بندرعباس

کد خبر: ۶۸۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 25 April 2017
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مسمومیت جزیی 25 دانش آموز دبستان مفتح ناحیه دو بندرعباس ناشی از مصرف برخی اقلام خوراکی از جمله تنقلات در جشن مبعث بوده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، دانش هاشمی پور با بیان این مطلب اظهار داشت: این 25 دانش آموز در جشن مبعث مدرسه یاد شده که هیات امنایی و مشارکتی است و اولیا در امور مدرسه از جمله برگزاری جشن ها مشارکت فعال دارند، با مصرف کیک، آب و تنقلات همراه، دچار مشکلات جزیی از جمله دل درد و تهوع و سایر علائم مسمومیت شدند.
 
وی افزود: با اقدام به موقع مسوولان آموزش و پرورش و همکاری اولیا و مربیان در اعزام دانش آموزان به بیمارستان، 11 نفر از آنان سرپایی درمان و مرخص شدند.
 
این مقام مسئول گفت: 14 نفر دیگر نیز که احساس ناراحتی بیشتری داشتند به بیمارستان کودکان اعزام شدند که با اقدام به موقع کادر درمانی تحت مداوا قرار گرفتند و به گفته مقامات بیمارستان و همچنین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مقدمات ترخیص آنان فراهم است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برخی در فضای مجازی تعداد دانش آموزان مسموم شده را خلاف واقع اعلام کرده اند که ضمن رد این شایعات بی اساس، اعلام می شود که آموزش و پرورش با احساس مسوولیت، توجه خاصی به اطلاع رسانی شفاف و صحیح دارد و بدنبال کتمان موضوع نیست.
 
هاشمی پورخاطرنشان کرد: از لحظه وقوع این موضوع، علاوه بر عوامل آموزش و پرورش ناحیه دو از جمله مدیریت این اداره، معاونین و کارشناسان ستادی اداره کل آموزش و پرورش نیز در بیمارستان حاضر و روند درمان این دانش آموزان را پیگیری کردند.

لازم به ذکر است، تعداد دانش آموزان مسموم شده در پایگاه اطلاع رسانی وبدا خلیج فارس 34 نفر اعلام شده است.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خوب حدا رو شکر که به خیر گذشت،ولی از برخورد با مسببان آن خبری نیست گویا؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار