بازدید 7026
گزارش

شانس صعود الوحده؛ مانع تبانی الریان و الهلال علیه پرسپولیس؟

الوحده امارات که امشب پنج گل به الریان زد، در صورت پیروزی برابر پرسپولیس در آزادی و شکست خانگی الریان قطر برابر الهلال در روز پایانی به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۱ 24 April 2017
الوحده امارات موفق شد در یک بازی حیرت انگیز و در حالی که یک بر صفر از الریان عقب بود، 5 گل به حریف قدرتمند قطری بزند و به روز پایانی مسابقات امیدوار شود.

به گزارش تابناک ورزشی، این نتیجه عجیب و غیر منتظره برای پرسپولیس نکات مثبت و منفی به همراه داشت که جنبه مثبت آن به نظر بیشتر است.

نکته مثبت این نتیجه آنجاست که با این حساب، الوحده مانند سایر تیم های گروه شانس صعود دارد و در بازی آخر در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس و شکست الریان، بعنوان تیم دوم گروه، به مرحله بعد صعود خواهد کرد. این نتیجه از آن جهت برای سرخپوشان پایتخت حائز اهمیت است که احتمال تبانی دیدار دیگر گروه را به دلیل شانس صعود یک تیم عرب دیگر – الوحده - کم می کند.

نکته منفی ماجرا آنجاست که الوحده ای ها در صورت تساوی یا باخت در این بازی، مقابل پرسپولیس شانسی نداشتند اما حالا برای صعود می جنگند و این شاید کار را برای شاگردان برانکو سخت کند هر چند بدون بخت صعود ، بی تفاوتی الوحده هم فایده ای نداشت. البته یک نکته مثبت در دل همین نکته منفی پنهان است و آن هم هجومی بازی کردن الوحده ای هاست که کار را برای پرسپولیسی ها راحت می کند و آنها می توانند روی ضدحملات راحت تر به دروازه حریف برسند.

بخت صعود الوحده؛ مانع تبانی الریان و الهلال می شود؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر