بازدید 3559
لیگ قهرمانان

ذوب‌آهن0 - العین3/ تکرار خودزنی با پنالتی چیپ یک پرسپولیسی

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم ذوب‌آهن در دقیقه 45 یک ضربه پنالتی را توسط بنسون از دست داد. این بازیکن ضربه پنالتی را با یک چیپ به سنگربان العین تقدیم کرد.
کد خبر: ۶۸۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸ 24 April 2017
تیم فوتبال العین امارات در دیدار مقابل ذوب‌آهن ایران به یک برتری پرگل رسید و به صدر جدول رده‌بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدارهای مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و در گروه C این رقابت‌ها تیم‌های ذوب‌آهن و العین از ساعت 20:30 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه فولادشهربه مصاف هم رفتند که  این دیدار با برتری 3 بر صفر نماینده امارات خاتمه یافت. آسپریلا در دقیقه 26، عمر عبدالرحمان در دقیقه 60 و محمد عبدالرحمان در دقیقه 82 زننده گل‌های العین در این دیدار بودند.

با این نتیجه العین امارات 9 امتیازی شد و به صدر جدول گروه C صعود کرد و تیم‌های الاهلی عربستان و ذوب‌آهن ایران نیز با هشت و هفت امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم ایستادند. بنیادکار ازبکستان هم با سه امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

در این دیدار ذوب‌آهن با ترکیب رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، حجت حق‌وردی، سیدمحمدرضا حسینی، مهران درخشان‌مهر، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی و جری بنسون به مصاف العین امارات رفت.

این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم ذوب‌آهن در دقیقه 45 یک ضربه پنالتی را توسط بنسون از دست داد. این بازیکن ضربه پنالتی را با یک چیپ به سنگربان العین تقدیم کرد.کریشنا دیلان پریرا، داور دیدار ذوب‌آهن ایران - العین امارات به مهران درخشان‌مهر، مهدی نژادمهدی و مرتضی تبریزی از ذوب‌آهن  و اسلام احمد و احمد بارمان از العین کارت زرد نشان داد.

العین امارات در فصل گذشته مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داده بود.

ذوب‌آهن0 - العین3/ تکرار خودزنی با پنالتی چیپ یک پرسپولیسی
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر