بازدید 4081
۳

روحانی: در پی تصاحب بازار نفت در جهان هستیم

رئیس‌ جمهور با بیان اینکه ما در پی تصاحب بازار نفت در جهان هستیم، گفت: امروز در کشور روزانه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه نفت تولید می‌شود.
کد خبر: ۶۸۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵ 23 April 2017
رئیس‌ جمهور با بیان اینکه ما در پی تصاحب بازار نفت در جهان هستیم، گفت: امروز در کشور روزانه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه نفت تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امشب در دیدار مردمی در استان قزوین ضمن تشکر از مردم اظهار داشت: امروز برای امید، حرکت و حماسه‌ای دوباره آمده‌ایم و مسئله این بوده که آیا تمایل به ادامه مسیر "آزادی بیان" داریم؟

وی افزود: آیا امروز خواهان بازگشت فضای امنیتی به دانشگاه‌ها هستیم و یا جامعه‌ای با فضای باز می‌خواهیم؟ آیا ملت ایران خواستار ادامه تعامل عزتمندانه و سازنده با جهان و ثبات در فضای سیاسی و اقتصادی کشور هستند؟

رئیس‌جمهور با اشاره به شرایط 4 سال گذشته بیان کرد: متأسفانه عده‌ای شرایط 4 سال گذشته را فراموش کرده‌اند. برای مثال در سال 92 به میزان 6 میلیون تن گندم برای تولید نان مردم وارد شد اما در سال 95 به میزان 3 میلیون تن به خارج از کشور صادر کردیم.

روحانی با بیان اینکه ما در پی تصاحب بازار نفت در جهان هستیم، خاطرنشان کرد: امروز در کشور روزانه 3 میلیون و 800 هزار بشکه نفت تولید می‌شود و قدرت صادرات نفت در واقع قدرت ملی است.

رئیس جمهور تصریح کرد: بر اساس آمارها در 3.5 سال اخیر به میزان 10 سال گذشته در کشور سلاح راهبردی تولید شده که این مهم ایران را به کشوری قدرتمند در عرصه‌های دفاعی تبدیل کرده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه در حوزه درمان شرایط مطلوبی داریم به طوری که پزشکان ماهر به نقاط محروم کشور اعزام شده و به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه رهنمودهای رهبری ایران را به جایگاه والایی رساند، گفت: پس از حدود 60 سال در سال 94 و 95 حجم صادرات کشور بر واردات پیشی گرفت و این امر آرزویی بزرگ برای ملت ایران بود.

روحانی با اشاره به تفاوت شعار و واقعیت عنوان کرد: در مقام "عمل" باید بر عظمت ایران و کشور بیفزاییم و در این مسیر از ظرفیت بانوان بهره‌گیری کنیم.

وی ادامه داد: امروز روز تصمیم‌گیری ملت ایران بوده است و سرنوشت دهه‌های آینده به دست این ملت ساخته می‌شود.

رئیس‌جمهور گفت: اگر روحانی از طرف مردم شایسته انتخاب و بر دوش گرفتن مسئولیت خطیر ریاست جمهوری شد برای عزت ملت ایران از هیچ‌کس نمی‌هراسد.

روحانی خاطرنشان کرد: باید با تبعیت از رهبری در راستای پیشرفت کشور گام برداشته و در جهت اتحاد، وحدت و یکپارچگی ایران حرکت کنیم.

وی افزود: برای رسیدن به هدف نهایی که عزت مردم بوده راه را ادامه خواهیم داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
ما در پی تصاحب بازار نفت در جهان هستیم؟؟؟!!!! ما باید به سمتی برویم که اقتصاد چند محصولی داشته باشیم... باید فروش نفت را به حداقل رساند...نفت مال اینده گان هم است....
پاسخ ها
مدیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
همین نفت ما را از دنیا عقب انداخت چطور متوجه نیستید؟؟؟؟
خدا رحمت کند این همه شهدا را که نگذاشتند چاه نفت دست صدام بیفتد وگرنه شما در اداره مملکت چکار می توانستید بدون پول نفت بکنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر