بازدید 7614

بازدید محسن رضایی از مرکز خیریه سرای احسان

کد خبر: ۶۸۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵ 23 April 2017
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از مرکز خیریه حمایت از بیماران آسیب دیده اجتماعی و رواني در منطقه کهریزک تهران گفت: رسيدگي به محرومين، بزرگترین امتحان الهی و خدمت به آسیب دیدگان اجتماعی، اقدامي انسانی و انقلابی است.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیش از ظهر یکشنبه، سوم اردیبهشت، مصادف با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) از «سرای احسان» که مرکز نگهداری و توانمندسازی بيماران آسيب ديده اجتماعي ورواني است، بازدید کرد.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در دیدار جمعی از خیرین و خادمان سرای احسان، با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام موسی بن جعفر(ع) از زحمات و تلاش های کادر این مرکز، مدیریت و همه یاری رسانان آن  تشکر کرد و گفت: از  رسيدگي به محرومان و مستضعفان و کار کریمانه اي  که در اینجا انجام می شود، تشکر می کنم. خدمت شما انسانی، انقلابی  واسلامي و در جهت اهداف انقلاب اسلامي است. آرزوی شهدای ما این بوده که در جامعه اسلامي، نیازمندان و دردمندان، پاسخ مناسب دریافت کنند و در اوج تاریکی ها، نور امید و دست حمایت را ببینند و در مملکت ما هیچ آهی بي  پاسخ نماند..شما در کنار گروه هایی قرار گرفته اید که مردم گاه آنها را مزاحم خود می بینند و بدانيد كه  این فداکاری از جانب خداوند بي  پاسخ  نخواهد بود.
 
دكتر محسن رضايي با بيان اين كه رفع آسیب های اجتماعی، بزرگترین امتحان الهی  ماست، افزود:  بيماران آسيب ديده اجتماعي ، بسياري از موضوعات  را درک می کنند و گاه سخنان حکیمانه ای می گویند که ما را به فطرت پاك آنان دلالت مي كند تا آنها را به یاد بیاوریم. خدا با مشاهده افراد آسیب دیده، به ما پیام می دهد که از سلامت و توانایی خود استفاده کنیم.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با يادآوري ضرورت توجه به بحث توانمندسازی ، کاردرمانی و هنردرمانی، انتخاب یک شغل و حرفه برای بيماران آسيب ديده اجتماعي را  هویت بخش توصيف كرد و در پايان افزود: برنامه دیدارهای مردمی را از این مجموعه گسترش دهید و بگذارید مهر و محبت مردم در ارتباط با بيماران آسيب ديده اجتماعي جاری و تعميق شود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان