بازدید 4839
سوژه

بازیکن تراکتور به ابراهیمی چه گفت که منفجر شد؟

نمی‌دانم او چرا آنقدر عصبانی بود، وقتی این بازیکن یک تکل بد روی پای بازیکن جوان ما زد، خیلی مؤدبانه و با چارچوب احترام گفتم کمی آرامتر بازی کن...
کد خبر: ۶۸۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 22 April 2017
هافبک تیم تراکتورسازی تبریز گفت: اتفاقی که در جریان بازی بین من و امید ابراهیمی به وجود آمد یک موضوع فوتبالی بود اما نمی‌دانم او چرا آنقدر عصبانی بود.

به گزارش تابناک ورزشی، شهرام گودرزی در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال و در مورد اینکه چرا در دیگر دیدارها هواداران تراکتورسازی کمتر به ورزشگاه می‌آمدند، عنوان کرد:‌ این مسئله دلایل مختلفی دارد که نیاز به بررسی بیشتر برای رسیدن به علت اصلی دارد، به شخصه فکر می‌کنم اتفاقاتی که در نیم فصل افتاد و محرومیتی که برای تراکتورسازی به وجود آمد، هواداران را کمی ناراحت و دلزده کرد. امیدوارم در ادامه مسابقات هم از ما حمایت کنند و کم کم آن اتفاقات فراموش شود. 

بازیکن تراکتور به ابراهیمی چه گفت که منفجر شد؟

گودرزی در ارتباط با درگیری که بین او و امید ابراهیمی به وجود آمد، تصریح کرد: مشکل خاصی نبود، این اتفاقات در فوتبال می‌افتد و فکر می‌کنم یک اتفاق کوچک بود. 

وی در مورد اینکه عصبانیت ابراهیمی حاکی از این بود که این درگیری چندان کوچک نیست، گفت: ابراهیمی بچه بسیار خوب و مؤدبی است، نمی‌دانم او چرا آنقدر عصبانی بود، وقتی این بازیکن یک تکل بد روی پای بازیکن جوان ما زد، خیلی مؤدبانه و با چارچوب احترام گفتم کمی آرامتر بازی کن، و خدا شاهد است هیچ بی‌احترامی نکردم، اما دیدم ابراهیمی خیلی عصبانی است که واقعاً دلیلش را نمی‌دانم. 

گودرزی در رابطه با دیدار هفته بیست و هشتم تیمش مقابل سپاهان عنوان کرد: سپاهان تیم بسیار خوب و قوی‌ است، از زمانی که کرانچار هدایت این تیم را برعهده گرفته، آنها نتایج بهتری گرفتند، سپاهان مهره‌ های قوی‌ دارد و با این تفاسیر، کار بسیار سختی در پیش داریم. امیدوارم بتوانیم هر سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. 

هافبک تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا به دنبال کسب نایب قهرمانی هستند یا اینکه تمرکزشان روی فینال جام حذفی است، اظهار داشت:‌سه بازی تا پایان کارمان در فصل جاری باقی مانده و به هرکدام از این مسابقات به چشم یک فینال نگاه می‌کنیم. فینال جام حذفی یک تک‌بازی است و می‌خواهیم در این مسابقه برنده شویم و جام قهرمانی را به هوادارنمان هدیه کنیم. در دو بازی پایانی لیگ هم سعی می‌ کنیم به پیروزی برسیم تا دل هواداران شاد شود.را به تبریز بیاوریم.

وی در پایان گفت: جا دارد از همه هواداران تراکتورسازی تشکر کنم آنها واقعا به اعضای تیم محبت دارند و امیدواریم حمایتشان به طور مستمر پشت سر تیم باشد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار