بازدید 5240

مسافران جاده پونل سرگردان شدند

به علت خط کشی غیراصولی در هوای بارانی و مه آلود در حوزه گیلان مسافران جاده خلخال به پونل سرگردان شدند.
کد خبر: ۶۸۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵ 20 April 2017
به علت خط کشی غیراصولی در هوای بارانی و مه آلود در حوزه گیلان مسافران جاده خلخال به پونل سرگردان شدند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،خط کشی محورهای مواصلاتی در حوزه استحفاظی هر شهرستان یکی از موارد مهم در ایمن سازی در مسیر است.
 
ولی امروز از سوی اداره راهداری وحمل و نقل و اداره راه و شهرسازی گیلان علیرغم دستورالعمل خط‌کشی در دمای خاص در هوای مه آلود و بارانی این محور خط‌ کشی شد.
 
به همین علت مسافران با گله‌مندی از هدر رفت بیت‌المال در هوای بارانی از مسؤولان خواستند تا نظارت لازم بر امورات ادارات فوق در استان گیلان انجام شود.
 
به گفته کارشناسان حوزه خط کشی رنگ خط‌ کشی برای آسفالت‌ها بسته به نوع رنگ و ترافیکی بودن آن برای تردد راحت خودروها باید در دمای بالای 10 تا 15 درجه انجام شود ولی راهداران گیلان در هوای بارانی بیش از 10 کیلومتر از مسیر جاده خلخال به پونل در حوزه گیلان را خط کشی و راه بندان عظیمی در محور خلخال - اسالم ایجاد کردند که بیش از 100 خودرو چهار ساعت در مسیر سرگردان شدند.
 
در کنار این هدر رفت بیت‌المال شاهد برخورد ناشایست کارکنان اداره راهداری استان گیلان با مسافران در جاده خلخال به پونل بودیم که با بی‌توجهی به مردم و  پاسخگویی نا مناسب  آنان را از خود رانند و با لودر اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای مسیر را چندین ساعت مسدود کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار