بازدید 2894
سوژه

گلزنی ساسان و دبل منشا؛ اعلان خطر به طارمی

حالا شاید طارمی متوجه اهمیت توپ های زیادی که خراب کرد بشود، فرصت هایی که یکی پس از دیگری مقابل پدیده و ماشین سازی از دست داد.
کد خبر: ۶۸۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴ 20 April 2017
سه بازیکن حاضر در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ، با گلزنی در بازی های هفته بیست و هشتم، رقابت را در صدر این جدول داغ کردند. 

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی طارمی، ساسان انصاری و گادوین منشا سه بازیکنی هستند که توانستند در بازی های هفته بیست و هشتم گلزنی کنند و همچنان سایه با سایه یکدیگر در صدر جدول پیش بروند. 

در ابتدا مهدی طارمی با گلزنی در دیدار برابر پدیده موفق شد خود را 16 گله کند و به صدر جدول گلزنان صعود کند، پس از وی و در جریان دیدار دربی اهواز، ساسان انصاری موفق شد دروازه آبی ها را باز کند و خود را 16 گله کند تا همچنان به همراه طارمی در صدر جدول حضور داشته باشد. 

پس از این دو بازیکن گادوین منشا در دیدار برابر سیاه جامگان نیز به شیوه بازی های قبلی خود دبل کرد و با دو گلی که وارد دروازه مشهدی ها کرد موفق شد 14 گله شود تا همچنان به عنوان تهدیدی برای طارمی و انصاری در کسب عنوان آقای گلی به حساب بیاید.

حالا شاید طارمی متوجه اهمیت توپ های زیادی که خراب کرد بشود، فرصت هایی که یکی پس از دیگری مقابل پدیده و ماشین سازی از دست داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر