بازدید 7019
۷

بزرگترین دروغ در مورد قهرمانی پرسپولیس

سرخپوشان در لیگ‌های هشتم، نهم، دهم، یازدهم، دوازدهم، سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدند و در نهایت پس از هشت سال، در پایان لیگ شانزدهم این عنوان دوباره به آنها اختصاص یافت.
کد خبر: ۶۸۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 20 April 2017
از زمان قرار گرفتن پرسپولیس در کورس قهرمانی لیگ شانزدهم به دفعات این جمله شنیده شده که سرخ‌ها قرار است بعد از 10سال قهرمان ایران شوند و از این بابت حسابی شوق و ذوق دارند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،البته در اینکه بین دو قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فاصله زیادی افتاد و این شکاف برای تیمی با این پیشینه و هواداران قابل توجیه نیست شکی وجود ندارد، اما جمله مزبور هم درست نیست. پرسپولیس آخرین بار در لیگ هفتم قهرمان ایران شد و پس از آن طی هشت فصل نتوانست این عنوان را تکرار کند.
 
سرخپوشان در لیگ‌های هشتم، نهم، دهم، یازدهم، دوازدهم، سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدند و در نهایت پس از هشت سال، در پایان لیگ شانزدهم این عنوان دوباره به آنها اختصاص یافت. قرمزهای پایتخت در چهار سال اخیر یک قهرمانی و دو مقام نایب‌قهرمانی به دست آورده‌اند که نشان می‌دهد شخصیت تیمی آنها دوباره در حال پا گرفتن است و هواداران می‌توانند به تکرار روزهای خوش گذشته کمی امیدوار باشند. البته واضح است که برای ادامه این مسیر باید مسایلی مثل ثبات مدیریتی وجود داشته باشد؛ آنچه غالبا از پرسپولیس و استقلال در فوتبال ایران سلب شده است. 
بزرگترین دروغ در مورد قهرمانی پرسپولیس 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
براتون متاسفم,لیگ 8 تا 15 رو میشماری بعد 8 فصل رو میگی 8 سال,از 87 تا الان میشه 8 سال نویسنده لنگی؟
از بنگر چه خبر؟
الان مثلا سر دوسال خیلی چیزا تغییر کرده . . . اصلا پرسپولیس هر سال قهرمان ایرانه . . قبول . . زمانیکه در سطح همین آسیا هیچ کاری نمی تونه بکنه و از گروه هم حتی بالا نمیاد فرقی دیگه نمی کنه هر سال قهرمان باشه یا دو سال یکبار یا ده سال یا صد سال یکبار . . رنکینگ و ملاک تیمها از لحاظ فیفا بازیهای خارجی شون هست نه داخلی . .
تاج رییس سابق باشگاه پرسپولیس و رییس فدراسیون فعلی فوتبال
خخخخخخخخ
تابی جون تو دیگه چرا؟
نکنه تو هم لنگی بودی و ما نمی دونستیم؟
همون ده سال درسته ولاغیر الکی هم زور نزنید.
آقای بی سوادی که این متن رو نوشتی،خب این میشه 9 سال
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل