بازدید 3435

تحریم های جدید شورای امنیت علیه کره شمالی

شورای امنیت سازمان ملل روز چهارشنبه تحریم های جدیدی را علیه برنامه هسته ای و موشکی کره شمالی تصویب کرده است.
کد خبر: ۶۸۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۲ 20 April 2017
 شورای امنیت سازمان ملل روز چهارشنبه تحریم های جدیدی را علیه برنامه هسته ای و موشکی کره شمالی تصویب کرده است.

العالم-به گزارش خبرگزاری رویترز، در تحریم های جدید شورای امنیت سازمان ملل علیه برنامه های هسته ای و موشکی کره شمالی، نام 39 فرد و 42 شرکت در فهرست سیاه تحریم ها مشاهده می شود. بر اساس رای شورای امنیت، افراد ذکر شده در این فهرست با ممنوعیت سفر روبرو بوده و دارایی های شرکت های یاد شده در خارج از کشور مسدود می شود.
 
تحریم های جدید شورای امنیت، شامل تسلیحات، سوخت، بانکداری، کشیترانی، زغال سنگ و مواد معدنی، سوخت، بانکداری، کشتیرانی و هوانوردی می شود و کشورهای عضو سازمان ملل ملزم به اجرای این تحریم ها هستند.
 
کره شمالی در سال 2005 میلادی خود را به عنوان یک قدرت هسته ای معرفی کرد و در سال های 2006، 2009 و 2013 به ترتیب دست به انجام آزمایش هسته ای زد.
 
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا تاکنون در ‏سیاست های خود همواره سعی کرده است تا از ‏موضع قدرت در رویارویی با پیونگ یانگ وارد شود اما اکنون ‏به نظر می رسد این گونه سیاست های وی جواب نمی دهد.‏از همین رو، ترامپ به کمک ‏چین برای اعمال فشار ‏بیشتر بر پیونگ یانگ ‏چشم دوخته و در همین ارتباط وعده های مشوق های اقتصادی زیادی به پکن داده است. ‏
 
کره شمالی قرار است به زودی ششمین ‏آزمایش هسته ای خود ‏را انجام دهد و این در حالیست که مایک پنس فرد ‏شماره دو آمریکا ‏همچنان در مورد روی میز ‏بودن همه گزینه ها از ‏جمله گزینه نظامی در ‏برخورد با کره شمالی ‏سخن می گوید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان