بازدید 3131

بهاروند:غیبت فرزند نوروزی کوتاهی مدیران پرسپولیس بود

کد خبر: ۶۸۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ 19 April 2017
رئیس سازمان لیگ گفت: برای حضور افراد در جشن قهرمانی باشگاه پرسپولیس از پرسپولیسی‌ها خواستیم به سازمان لیگ نامه بدهند و اگر هانی نوروزی در این مراسم حضور نداشته کوتاهی از سوی خودشان بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی، حیدر بهاروند در پایان مراسم اهدای جام قهرمانی درمورد برنامه‌ریزی لیگ برتر گفت: ما با باشگاه‌ها و سرمربی تیم ملی همفکری خواهیم کرد ابتدا جلسه‌ای را با کی‌روش برگزار می‌کنیم و سپس با سرمربیان تیم ملی هم در این ارتباط جلسه برگزار می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال منتهی به جام جهانی قرار داریم باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم و شرایط تیم ملی را هم در نظر بگیریم. رئیس سازمان لیگ درمورد زمان برگزاری جلسه با کی‌روش گفت: بزودی این جلسه را برگزار می‌کنیم.

وی در رابطه با اینکه آیا سازمان لیگ اجازه حضور هانی فرزند هادی نوروزی را در مراسم قهرمانی ندادند اظهار داشت: ما خانواده نوروزی را دعوت نکردیم و هیچ کس دیگری هم از سوی ما به این مراسم دعوت نشد بنا بود پرسپولیسی‌ها هر کس را که قصد دارند دعوت کنند به ما اعلام کنند و اگر کوتاهی بوده از سوی خودشان بوده است.

رئیس سازمان لیگ درمورد برگزاری مراسم جشن قهرمانی گفت: ابتدای مراسم بسیار خوب و با برنامه برگزار شد متاسفانه بعد از دور قهرمانی بازیکنان پرسپولیس کار از دست ماموران انتظامی خارج شد و عده‌ای از هوادارن وارد زمین شدند که نباید این کار را انجام می‌دادند.

وی درمورد راه ندادن هانی نوروزی به مراسم اهدای جام گفت: ما با آنها اجازه داده بودیم که این کار را انجام دهند ولی باشگاه پرسپولیس در این مورد هیچ هماهنگی با ما  انجام نداده بود ولی ما هیچ مشکلی با این موضوع نداشتیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان