بازدید 8849
۱
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد

ابطال مجوز سلاح استفاده‌شده در عروسی‌ها

مجوز سلاح های که در مراسمات کهگیلویه و بویراحمد از آنها استفاده شود باطل می شود.
کد خبر: ۶۸۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱ 19 April 2017
مجوز سلاح های که در مراسمات کهگیلویه و بویراحمد از آنها استفاده شود باطل می شود.
 
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، فرمانده انتظامی استان در نشست با جمعی از مردم یاسوج در مسجد باطل شدن مجوز سلاح هایی که در عروسی ها استفاده می شوندامام حسین (ع) این شهر گفت: مردم از تیراندازی، آلودگی صوتی، ایجاد مزاحمت و سلب آرامش دیگران به ویژه در ساعت های پایانی شب در مراسم  اجتناب کنند.

سردار انصاری افزود: مردم یکی از اضلاع مهم مثلث تامین امنیت پایدار در جامعه هستند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: از جمله سیاست های مهم فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ارتباط و تعامل هر چه بیشتر با مردم این استان و جلب مشارکت آنان در راستای ارتقای امنیت و پیشگیری از وقوع جرم است.

وی، برقراری و تامین امنیت پایدار توسط پلیس را از مطالبه های به حق مردم دانست و ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته در شاخص ها و مولفه های امنیتی شرایط مطلوبی در کشور داشته است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشنهادها، راهکارها و انتقادهای سازنده مردم کهگیلویه و بویراحمد برای بهبود عملکرد فرماندهی انتظامی این استان مورد استفاده قرار می گیرد.

سردار انصاری افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد با برخی سهل انگاری ها و یا بی احتیاطی ها بستر، زمینه و شرایط برای ارتکاب جرم توسط سارقان را فراهم نکنند.
وی ادامه داد: دیر رسیدن چند دقیقه ای ماموران پلیس 110 کهگیلویه و بویراحمد در برخی مواقع ناشی از حجم بالای ماموریت ها و کمبود خودرو است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این تیرانداری ها برا صدانیست فقط برای نشان دادن اسلحه به دیگران است وبعبارتی اعلام قلدری.وگرنه ترقه هایی هست که به مراتب از صدای گلوله صدایشان بلندتراست.بایدقانون سختگیرانه اجراشوددرخصوص این افراد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار