بازدید 2302
تابناک در گفتگو با دو شخصیت اصولگرا بررسی کرد:

اجماع، تنها راه پیروزی اصولگرایان در انتخابات 96

آنچه مورد اجماع همه اصولگرایان و اعضای جمنا است، یکی لزوم تغییر شرایط مدیریت اجرایی کشور و تغییر دولت و دیگری ضرورت حفظ وحدت و تکیه بر خرد جمعی است کهبه ادعای بیشتر اصولگرایان در جبهه مردمی نیروهای انقلاببا همه نقاط قوت و ضعفش تعبیه شده است.
کد خبر: ۶۸۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 19 April 2017
با نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و بررسی صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری اگرچه اخباری مبنی بر رد یا تایید برخی کاندیداها منتشر می شود اما مشخص است تا اعلام رسمی اسامی تایید صلاحیت شدگان این انتخابات باید صبر کرد. با این حال رسانه ها و محافل سیاسی گروه های اصولگرا و اصلاح طلب استراتژی های انتخابی خود را مطرح کرده و از آن دفاع می کنند.
به گزارش تابناک، در این میان صحبت از کاندیدای اصلی هر کدام از این جریانات هم به میان می آید. برخی مطرح  شد بحث  مصادیق نامزد نهایی را عجولانه و زود می دانند و سعی می کنند بر لزوم حفظ اتحاد  تاکید کرده و تعیین مصادیق را تنها برعهده ساز و کارهای پیش بینی شده انتخاباتی بگذارند. در میان گروه های اصولگرا قرار بر این بوده است که جمنا یا جبهه مردمی نیروهای انقلاب با رویکرد از پایین به بالا یک نفر را به عنوان نامزد واحد اصولگرایان معرفی کند و طبق ساز و کارهای پیش بینی شده بقیه کاندیداهای اصولگرا به آن تصمیم تمکین کنند. اگرچه نزدیکان برخی کاندیداها سخن از عدم کناره گیری کاندیدای مطبوعشان به میان می آورند ولی شخصیت های حزبی و سیاسی تشکل های اصولگرا همچنان از لزوم اتحاد و یک کاسه کردن تصمیمات انتخاباتی همفکران خود می گویند.

نامزد مستقل نخواهیم داشت/از گزینه نهایی جمنا حمایت می‌کنیم
قائم مقام جمعیت وفادارن انقلاب اسلامی گفت:این تشکل در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو از گزینه جمنا حمایت خواهد کرد.
حبیب الله بوربور قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تابناک اظهارکرد:جمعیت وفاداران گزینه مستقلی را در انتخابات ریاست جمهوری ندارد.
وی افزود:ما با توجه به اینکه جز جبهه پیروان خط امام و رهبری هستیم از نظر این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها حمایت خواهیم کرد.
قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی تصریح کرد:در حال حاضر جبهه پیروان خط امام در قالب حضور در جبهه مردمی انقلاب فعالیت می کند از این رو ما نیز در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها طبق نظر جبهه وارد عمل خواهیم شد.
بوربور خاطرنشان کرد:باتوجه به تشکیل جمنا و حضور جبهه پیروان در این سازوکار بدون شک‌ جمعیت وفاداران در انتخابات پیش رو از گزینه نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب و لیست آنها برای انتخابات شوراها حمایت خواهد کرد و در این راستا وارد عمل خواهد شد.
دیگر فعال سیاسی اصولگرا نیز با بیان اینکه همه تصمیم گیری های نهایی فعالیت های انتخاباتی اصولگرایان در قالب جمنا متمرکز شده است معتقد است راهبرد پیروزی مشخص است.

شرایط برای پیروزی اصولگرایان در انتخابات آینده مهیا است/جمنا راهبرد درستی است

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت:درشرایط فعلی تمامی شرایط برای پیروزی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری فراهم است.
مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت و گو با تابناک درباره آخرین وضعیت اصولگرایان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ اظهارکرد:در حال حاضر تمامی راهبردها و تاکتیک ها جریانات و احزاب اصولگرا در قالب فعالیت های متمرکز در جبهه مردمی نیروهای انقلاب متمرکز شده است و ما براین باوریم که ادامه این راهبرد پیروزی ما را در انتخابات آینده را فراهم خواهد کرد.
وی افزود: در شرایط فعلی تمامی مجموعه های اصولگرا حول و محور جمنا فعالیت های خود را برای حضور در انتخابات انجام می دهند از این رو بنده براین باورم که ما اگر در مجموعه اصولگرایی همین مسیر را ادامه دهیم بدون شک پیروزی در انتخابات ریاست حمهوری سال ۹۶ از آن ما خواهد بود.
عضوجمعیت ایثارگران انقلاب تاکید کرد:انتظار است تمامی جریانات اصولگرا در شرایط فعلی با حفظ وحدت و انسجام داخلی در جهت حرکت در یک مسیر مشخص که همان جبهه مردمی نیروهای انقلاب است وارد عمل شوند.
شاکری با اشاره به اینکه فعالیت های جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی نیز براساس فعالیت جمنا برای انتخابات ریاست جمهوری ترسیم شده است تصریح کرد:با توجه به شرایط فعلی بدون شک نامزد اصولگرایان پیروز انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ خواهد بود.                           
 وی با بیان اینکه دولت یازدهم اقدامات موثری را در جهت بهبود شرایط کشور به خصوص در بعد اقتصادی انجام نداد خاطرنشان کرد:امروز مردم در کشورمان از نظر اقتصادی و مشکلات معیشیتی با دشواری های بسیاری درگیر هستند از این رو بدون شک در این مقطع باید گزینه ای به عنوان رئیس جمهور کشورمان انتخاب شود که بتواند راهبرد مشخصی را برای حل مشکلات کشور به خصوص در حوزه اقتصادی ارائه دهد.
 شاکری تصریح کرد:روحانی در شرایط فعلی با توجه به عدم انجام اقدامات مناسب شانسی را برای پیروزی در انتخابات پیش رو ندارد از این رو اصولگرایان باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.
آنچه مورد اجماع همه اصولگرایان و اعضای جمنا است، یکی لزوم تغییر شرایط مدیریت اجرایی کشور و تغییر دولت و دیگری ضرورت حفظ وحدت و تکیه بر خرد جمعی است که با همه نقاط قوت و ضعف در جبهه مردمی نیروهای انقلاب تعبیه شده است. باید دید با گرم تر شدن تنور انتخابات و نزدیک شدن به روز سرنوشت ساز 29 اردیبهشت اصولگرایان تا چه حدی طبق مواضع اعلامیشان جلو خواهند رفت و پایبند به اصول مورد پذیرششان در مجمع عمومی جمنا خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار