بازدید 2237
کواکبیان:

حضور امثال من کمک به حضور حداکثری مردم در انتخابات است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ثبت نام خود در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور امثال من در انتخابات به حضور حداکثری مردم کمک می‌کند.
کد خبر: ۶۸۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 19 April 2017
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به ثبت نام خود در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور امثال من در انتخابات به حضور حداکثری مردم کمک می‌کند.

 مصطفی کواکبیان در نطق میان دستور خود با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات و ثبت نام خودش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور امثال من به حضور حداکثری مردم در انتخابات کمک می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه هر چه میزان مشارکت مردم بالاتر باشد اقتدار نظام در جهان پرتلاطم کنونی بیشتر خواهد شد، از مردم ایران خواست، گلایه‌ها را کنار گذارند و با چشم‌پوشی از کاستی‌ها در انتخابات شرکت کنند و اقتدار نظام را رقم زنند.

کواکبیان با بیان اینکه هر گونه اقدام از سوی نهادهای حکومتی که بخواهند مشارکت مردم را کاهش دهند خلاف خواسته‌های مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: دستگاه‌های نظارتی و انتظامی باید بدانند گرایش های سیاسی انها نباید مانع از بی‌طرفی کامل و نادیده گرفتن حق مردم به عنوان حق‌الناس شود.

وی با تاکید بر اینکه شورای نگهبان باید نقش تاریخی خود را نسبت به عدم صلاحیت‌ها و تایید صلاحیت ها ایفا کند، اظهار داشت: اگر عدم حضور در جریان‌های سیاسی و احزاب مانع از رجال سیاسی بودن نیست، در این صورت نداشتن سابقه وزارت هم نباید مانع مدیر بودن باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان